دختر می میرد در اتوبوس گرفتن کارگران مهاجر به امرلی از سورت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 12:54:52 am دولت های منطقه تخمی

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 12:54:52 am
coronavirus, migarnt workers, amreli jujarat girl death, amreli gujarat girl death in bus, coronavirus cases in gujarat, amreli gujarat girl covid testing, indian express news دولت های منطقه تخمین می زند که بیش از 1.5 لاخ مردم ممکن است بازگشت به مکان های مادری خود در منطقه امرلی پس از دولت مجاز بین منطقه جنبش در روز دوشنبه. (بازنمودی عکس)

17-ساله درگذشت در هیئت مدیره یک اتوبوس عازم امرلی از منطقه سورت به عنوان بیش از 2.300 مردم از سورت وارد امرلی تنها منطقه در گجرات که در آن نه تنها مورد مثبت از COVID-19 گزارش شده است.

"این دختر تا به حال برخی از بیماری های روانی و او درگذشت در اتوبوس در Barwala در بتد منطقه. با این حال خانواده او پنهان این واقعیت آورده و بدن را به امرلی. در Chavand checkpost از نقطه ورود به امرلی پلیس کارگردانی شد نه به هیئت مدیره اتوبوس که از مناطق دیگر برای تایید به عنوان یک اقدام احتیاطی برای آنها آینده در تماس با مردم است. بر این اساس پلیس نمی فیزیکی تایید مسافران در هیئت مدیره, اتوبوس, اما مسافران به کارگردانی شعله ور با استفاده از یک سیستم" امرلی منطقه جمع آوری Ayush بلوط گفت: هند اکسپرس.

"در این فیلم دوربین مدار بسته, دختر دیده نمی شد alighting اتوبوس و خانواده نیست به اطلاع مقامات در مورد مرگ نه در Barwala و نه در Chavand checkpost. مشخص شد تنها زمانی که مسافران گرفته شده به یک مرکز قرنطینه در Savarkundla," بلوط اضافه شده است.

جمع آوری گفت که بدن نوجوان است که بومی Likhala روستای Savarkundla منطقه گرفته شده بود به یک بیمارستان دولتی در شهر امرلی برای postmortem و نمونهها به احتمال زیاد ارسال برای COVID-19 تست.

جمع آوری گفت که تا ساعت 9 روز پنج شنبه 2,350 مردم بازگشت به امرلی از مناطق مانند سورت و احمدآباد که در آن آنها تا به حال مهاجرت برای کار. "ما انتظار بیش از 6000 نفر فردا (جمعه) گفت: بلوط.

دولت های منطقه تخمین می زند که بیش از 1.5 لاخ مردم ممکن است بازگشت به مکان های مادری خود در منطقه امرلی پس از دولت مجاز بین منطقه جنبش در روز دوشنبه. در حالی که مردم با داشتن علائم در حال ارسال به امکانات قرنطینه بقیه مجاز به رفتن به خانه خود را با یک جهت باقی می ماند در انزوا خود را در خانه های خود. تيم سلامت مستقر در نقاط ورود از منطقه بودند زنی دست کسانی که با جوهر پاک نشدنی با جهت باقی می ماند خانه-قرنطینه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن