28-yr-پیرمرد 'آنگلا مرکل' در وادودارا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 4:27:11 am پلیس مشکوک آن را به یک مو

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 4:27:11 am
vadoadra man suicide, vadodara man kills self, vadodara man hangs self, vadoadra police, indian express news پلیس مشکوک آن را به یک مورد از خودکشی. هیچ خودکشی توجه داشته باشید که بهبود از خانه یک افسر پلیس گفت:. (بازنمودی)

28 سال کار به عنوان یک مدیر در یک شرکت چند ملیتی گفته خود را به دار آویخته در خانه اش در جاده عملیات منطقه Vadodara, پلیس گفت:.

پلیس مشکوک آن را به یک مورد از خودکشی. هیچ خودکشی توجه داشته باشید که بهبود از خانه یک افسر پلیس گفت:.

مرحوم دیدار پاتل شد و با توجه به ازدواج این دسامبر و صحبت کرده بود به پدر و مادر خود را در مورد آماده سازی یک لیست مهمان برای دعوت قبل از رفتن به اتاق خود در جمعه شب پس از شام. او سپس صحبت خود را نامزد بیش از چت و بحث عروسی اواخر تا 2 هستم و در شب. به گفته پلیس حدود 3 هستم, دیدار با مادر آمده بود به اتاق خود را برای خاموش کردن AC اما از آنجا که اتاق قفل شده بود او مزاحم نشوید با فرض این که او خواب بود.

در صبح روز پنجشنبه خود را نامزد سعی کردم به تماس او پاسخ نمی دهند به تماس ها و پیام ها. او سپس به اطلاع پدر و مادر خود را که شکست باز کردن درب و متوجه بدن خود را حلق آویز. دلیل مصرف افراطی گام این است که هنوز ناشناخته است. "او تا به حال ارسال شده عکس از پدر و مادر و نامزد خود را در حساب های رسانه های اجتماعی قبل از او در زمان این مرحله شدید. هیچ عضوی از خانواده و یا دوستان خود را پیدا هر چیزی غیر معمول است. و طبق تحقیقات اولیه او نیست در صورت هر گونه مسائل در محل کار یا. تحقیقات بیشتر در حال انجام است" گفت: بررسی رسمی Srikant Joshi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب