آزمون ICC قهرمانی | غرب هند کاهش انگلستان به 106-5 در ناهار در روز 2

غرب هند رسید مزایای بولینگ کامل و مستقیم در شرایط سخت برای ضربه به انگلستان از دست داده و چهار ویکت به سقوط ب

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

غرب هند رسید مزایای بولینگ کامل و مستقیم در شرایط سخت برای ضربه به انگلستان از دست داده و چهار ویکت به سقوط به 106-5 در صبح روز دوم آزمون برای اولین بار در خالی Ageas کاسه در روز پنج شنبه.

تصمیم مستقل در انگلستان کاپیتان بن استوکس به بت اول تحت هوا پوشیده از ابر آسمان به دنبال غلط به عنوان بالا به منظور تلاش برای مقابله با این سرعت و درز جنبش شانون گابریل (3-38) و جیسون دارنده (2-24).

آن می توانست بسیار بدتر برای انگلستان هم با استوکس کاهش غواصی Kemar روچ در پا بلند دقیقه قبل از ناهار وقتی نمره 89-5.

پس از انگلستان سر در 35-1, گابریل دگرگون جو Denly 18 و پس از آن یکی دیگر از تحویل کامل است که در آن به دام افتاده روری سوختگی (30) در مقابل کنده. نه از تصمیم او داده شده بر روی زمینه داوری است که معکوس در نقد و بررسی با Hawk-Eye داشتن توپ زدن پا بیخ و بن.

در آن مرحله گابریل برداشته و انگلستان سه چهره از 3-34.

دارنده خود را جایگزین اعتصاب کاسه پس از پنج بیش از روی لئامت دادن و فقط به عنوان موثر به رغم بولینگ کمی کوتاه تر و کندتر است. کاپیتان ایجاد جنبش به اندازه کافی برای فریب Zak کرولی (10) به عنوان رودخانه سقوط کرد دور و از دست رفته توپ قطع پد خود را با بت خود را به جای.

دوباره داوری گفت: نه اما یک بررسی دوباره نشان داد توپ ضربه پا.

Ollie پاپ ضربه زیبا درایو را از طریق پوشش برای چهار بود اما به زودی پس از لبه دارنده در پشت پس از درز حرکت کردن کوتاه توپ که پاپ را ترک کرده اند چرا که از آن ارتفاع.

تقریبا کامل صبح برای غرب هند در سکوت وهم آور به دلیل عدم حضور تماشاگران با توجه به کروناویروس همه گیر شد خراب ریخته گرفتن توسط Roach به عنوان او شتافت در خارج از مرز برای رسیدن به یک miscued بکشید استوکس.

استوکس بود که شکست نخورده در 21 خاموش 62 توپ و جس Buttler بود 9 نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب