Coronavirus | مثل 2 نوبت آزمون مسابقه می گوید: Kumble در مبارزه با COVID-19

سابق هند کاپیتان و مربی آنیل Kumble در مقایسه با مبارزه با مخوف COVID-19 pandemic به "نوبت دوم" شدید آزمون مس

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

سابق هند کاپیتان و مربی آنیل Kumble در مقایسه با مبارزه با مخوف COVID-19 pandemic به "نوبت دوم" شدید آزمون مسابقه که در آن مردم نمی توانیم اجازه گارد خود را.

Coronavirus شیوع است wreaked ویران کردن این ادعا بیش از 2,76,000 زندگی می کند تا کنون در حالی که با آلوده کردن بیش از چهار میلیون نفر است.

در میان چیزهای دیگر بی سابقه بحران بهداشتی نیز آورده ورزش را متوقف و منجر به لغو و به تعویق افتادن چندین رویداد از جمله توکیو بازی های المپیک و قهرمانی فوتبال اروپا و لیگ برتر هند.

"اگر ما به مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس ما باید در این با هم. آن را مانند یک مسابقه تست. کریکت آزمون مسابقات از پنج روز اما این است دیگر" Kumble گفت: در یک ویدیو ارسال شده در حساب توییتر خود را.

"کریکت آزمون مسابقات تنها دو نوبت در هر, اما این می تواند حتی بیشتر. بنابراین نمی تواند راضی است که ما تا به حال باریک و سرب در نوبت اول به دلیل دوم نوبت می تواند واقعا خشن است."

"ما باید برای پیروزی در این نبرد آن را نمی توان به دست آورد و فقط در یک نوبت و سرب ما نیاز به پیروزی در این نبرد با ثبت یک پیروزی آشکار" او اضافه شده است.

رمان coronavirus شیوع کرده است و دولت را مجبور به اجرای یک ملی مستند از مارس 24 با هدف به پهن کردن منحنی از این بیماری مرگبار که منجر به بیش از 59,000 موارد مثبت و نزدیک به 2000 نفر مرگ و میر در کشور است.

سابق پا-عنکبوتی که تار میتند تشکر از همه کارکنان مراقبت های بهداشتی و دیگران هستند که با کار خود را به طوری که هر کس دیگری می تواند ایمن ماندن در خانه.

"من این فرصت را برای تشکر از همه تاج رزمندگان بود آن پزشکان, پرستاران, نفر از کارگران بهداشت, داوطلبان, دولت, کارگران, افسران پلیس. همه شما باید انجام شده است یک کار بزرگ" Kumble گفت.

"آنها عالی بوده فداکارانه. آنها در معرض خطر و مراقبت از بیماران پس از کلاه کردن به آنها," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن