دلوت پلیس به روز رسانی سیاست برای استفاده از زور در پی جورج فلوید مرگ

"پس از مرگ غم انگیز جورج فلوید جامعه ما درخواست ما ممیزی سیاست های ما و آنها اطمینان می دهم که ما هم تراز با ب

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

"پس از مرگ غم انگیز جورج فلوید جامعه ما درخواست ما ممیزی سیاست های ما و آنها اطمینان می دهم که ما هم تراز با بهترین شیوه در پلیس, صنعت," او گفت:.

Tusken به نام یک کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر به اعلام چندین سیاست اضافات و اصلاحات گفته است که بسیاری از آنها را منعکس قبلا نشده شیوه که در حال حاضر در محل. او ابراز امیدواری کرد که این به روز رسانی استفاده-از-نیروی سیاست کمک خواهد کرد که افسران درک بهتر اداره پلیس انتظارات و نیز ترویج بهتر درک عمومی.

در بالای Tusken لیست شد ممنوعیت استفاده از chokeholds یا strangleholds.

"این است که جدید نیست به سیاست ما," او گفت:, و اضافه کرد که برای بیش از 20 سال در این بخش کار نیست گردن داری تاکتیک های است که محروم کردن متهمان از هوا یا که قطع جریان خون.

دلوت جدید اضافه شده مقررات به وظیفه خود به دخالت سیاست بیش از حد تشویق افسران برای برگزاری یکی دیگر پاسخگو برای رفتار غیر قابل قبول بدون در نظر گرفتن رتبه و یا تصدی به وزارت. در اخیر مینیاپولیس مرگ سه افسر پلیس ایستاده بود و به یک چهارم دوخته فلوید به زمین با زانو به گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

"من اغلب می گویند در سازمان ما است که ما باید برادران و خواهران "نگهبانان" Tusken گفت.

Tusken اعلام کرد که اداره پلیس نیز نیاز خواهد داشت ماموران را به تلاش برای د-تشدید بالقوه برخورد خشونت آمیز و به دست آوردن انطباق.

"ارتباطات ردیف 1 ابزار است که ما افسران استفاده از زمانی که آنها در این زمینه است. آن است که بزرگترین دارایی ما," او گفت:. "ما به آموزش گسترده در د-تنش نه تنها به عنوان یک موضوع مستقل است, اما آن را نیز گنجانیده شده تاکتیک های دفاعی سلاح گرم و استفاده از نیروی آموزش است."

Tusken گفت: ماموران مورد نیاز خواهد بود برای هشدار دادن به متهمان هر زمان که امکان پذیر است قبل از تخلیه یک اسلحه گرم. اما او اذعان کرد که به سرعت در حال تحول حادثه اخطار شفاهی ممکن است ممکن است.

تجدید نظر در سیاست نیز خواستار افسران به سقوط به عقب در زمان.

"یک عقب نشینی تاکتیکی ما فراهم می کند با یک فرصت برای انجام یک ارزیابی در صحنه حادثه و تعیین اگر پاسخ ما یا بیشتر پاسخ خواهد وضعیت تشدید خواهد شد و یا قرار دادن مردم در آسیب بیشتری را نسبت واقعی ما عقب نشینی خواهد شد" Tusken گفت.

"ما اعتقاد داریم در اهمیت حفظ ما قرارداد اجتماعی با جامعه ما," او گفت:. "و جامعه ما به صدا در ما اعطای قدرت به انجام این کار حفاظت و خدمت به آنها."

اداره پلیس نیز با هدف ادامه همکاری با مددکاران اجتماعی برای رسیدگی به مسائل پیچیده و چالش های چنین به عنوان مشکلات روحی و روانی و اعتیاد.

"ما سلامت روان واحد جفت اجتماعی کارگران با پلیس است پیشگامانه و نوآورانه. از همه مهمتر این برنامه بهبود زندگی مردم در جامعه ما هر روز" Tusken گفت.

او اشاره کرد که در سال 2019 به اداره پلیس در پاسخ به بیش از 4100 تماس مربوط به مردم که رنج می برند از طریق سلامت روانی بحران و بیش از 7400 موارد که درگیر سوء مصرف مواد.

"ما نظر خودمان را به عنوان یک نجات بخش سازمان که ارزش و حرمت هر زندگی است. ما به دنبال تولید داوطلبانه انطباق و استفاده کمتر کشنده جایگزین نیروی مرگبار" Tusken گفت.

سیاست نیز منع افسران به ساقه در یک وسیله نقلیه مگر اینکه یک زندگی در خطر است و هیچ دیگر جایگزین معقول و منطقی. Tusken اشاره کرد که عکس از کار اخراج و یا از یک وسیله نقلیه در حال حرکت هستند و به ندرت موثر است.

اداره پلیس نیاز به افسران برای گزارش هر گونه استفاده از نیروی فراتر از قرار دادن یک مظنون در دستبند.

"همه استفاده-از-نیروی حوادث بررسی خواهد شد توسط یک سرپرست برای تعیین اگر نیروی معقول و مناسب در سیاست" Tusken گفت.

رفتارهای مشکل خواهد بود پرچم و ردیابی و Tusken گفت: "یک مداخله زود هنگام سیستم" خواهد بود در محل قرار داده برای پیگیری افسر استفاده از زور و شکایات با فرصت های آموزشی ارائه شده به منظور بهبود عملکرد.

Tusken تاکید کرد که پلیس محلی توسل به استفاده از نیروی نسبتا به ندرت. او اشاره کرد که از 100,766 تماس برای خدمات گروه دریافت 2019 تنها 158 درگیر استفاده از زور — که 0.16%. آن را کمی بیشتر شایع در میان, دستگیری با 4.5 درصد از 3,502 دستگیری در سال 2019 مربوط به استفاده از زور توسط یک افسر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب