دلوت تشویق رای دهندگان به بازیگران برگه از طریق پست برای به حداقل رساندن COVID-19 خطر

"اگر شما قادر به رای دادن از طریق پست آن است که قطعا یک گزینه عالی در نور COVID گفت:" چلسی Helmer, Duluth, مد

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

"اگر شما قادر به رای دادن از طریق پست آن است که قطعا یک گزینه عالی در نور COVID گفت:" چلسی Helmer, Duluth, مدیر خدمات اداری و کارمند شهرستان. او اشاره کرد که آن را یک فرآیند کارآمد است که بسیار امن است.

امی وستبروک مدیر St. Louis County سلامت عمومی بخش موافقت کرد.

"ما قطعا می خواهید برای دیدن مردم را به ادامه برای به حداقل رساندن تماس با افراد دیگر در گروه های بزرگ," او گفت:.

وزیر امور خارجه استیو سیمون نیز تشویق رای دهندگان به بازیگران غیابی.

"ما نیاز به درمان آینده انتخابات ایالتی را به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی است."

"به سرعت گسترش COVID-19 ما نیاز به کاهش گردهمایی های زیادی از جمله در حوزه های رأی گیری. من به چالش کشیدن همه واجد شرایط مینه سوتا رای دهندگان به رای خود را از امنیت خانه خود را. در مواجهه با این بیماری همه گیر از آن است که کار درست را انجام دهید برای محافظت از Minnesotans که بیشتر در معرض خطر و افرادی که از آنها مراقبت. خوشبختانه, آن را بسیار آسان برای انجام" سیمون گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

وستبروک توصیه مردم به ورزش خود قضاوت شخصی.

"رای گیری از طریق پست است که قطعا گزینه های هوشمند برای جلوگیری از تعاملات اجتماعی ، اما در همان زمان من می دانم که آنها در حال کار به آن محل را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است," او گفت:.

مردم نیاز نمی شود بیش از حد ترس از انتخابات گفت: Helmer اشاره کرد که انتخابات هیات خواهد بود مجهز به ماسک و ضد عفونی کننده برای نگه داشتن ایستگاه های رای گیری و نوشتن ظروف سالم و تمیز.

Helmer توصیه مردم به انتظار خطوط طولانی تر و بیشتر صبر کنید بار در انتخابات این سال به انتخابات انجام بهترین خود را برای ترویج اجتماعی فاصله با مردم حفظ 6 پا فاصله.

نیروی انسانی این نظر سنجی نیز می تواند یک چالش در این سال به عنوان بسیاری از دولت ها بیشتر اعتماد قضات انتخابات و کارگران بازنشستگان.

وستبروک گفت: هیچ تردیدی از افراد مسن به ستاد انتخابات قابل فهم خواهد بود.

"ما می دانیم که برخی از جمعیت های در معرض خطر بیشتر بیماری شدید با COVID-19. بنابراین مردم با شرایط بهداشتی اساسی و یا کسانی که بیش از سن 65 قطعا می خواهید به محتاط تر در مورد بیرون رفتن و داشتن تعامل با افراد دیگر ، بنابراین اگر مردم سقوط در کسانی که در معرض خطر دسته بندی ها, این امر می تواند عاقلانه برای دور ماندن از جمعیت و اماکن عمومی" او گفت:.

Helmer تایید کرد که تعداد زیادی از مردم تصمیم گرفته اند به نشستن در خدمت به عنوان قضات انتخابات در این سال با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما نگران نیروی انسانی بسیار است. است که نگرانی از انتخابات مدیران در سراسر ایالت مینه سوتا گفت:" Helmer اشاره کرد که این شهرستان در نظر دارد به سوار شدن در یک, استخدام, تلاش برای اطمینان حاصل شود آن را دارای منابع کافی برای حفظ مراکز رای دهی در تمام 34 از آن حقيقت است. اما برخی از کسانی که در حوزه های رأی گیری نیاز به منتقل می شوند بدون در نظر گرفتن چرا که آنها در واقع در ارشد مراقبت امکانات.

هر کسی که علاقه مند در خدمت به عنوان یک انتخابات قاضی می توانید دسترسی به یک برنامه در شهر دولوت وب سایت و یا می توانید تماس بگیرید شهر منشی در 730-5500.

Helmer گفت: وجود یک امکان بسیار واقعی از مشکلات اشاره سوتا همسایه به عنوان مثال.

"ما در ویسکانسین است که بسیاری از حوزه قادر به کارکنان و آنها تا به حال به تحکیم رای گیری مکان و تماس در گارد ملی به کارکنان حوزه," او گفت:.

رای گیری غایب ABCs

مردم می توانند درخواست غایب رای با مراجعه به mnvotes.org توسط ایمیل chelmer@duluthmn.gov و یا با تماس با 218-730-5900. برای به دست آوردن یک غایب رای گیری یک فرد باید با پر کردن یک فرم و ارائه آخرین چهار رقم از شماره امنیت اجتماعی یا شماره از معتبر مینه سوتا گواهینامه رانندگی و یا مینه سوتا-صدور کارت شناسایی.

Helmer گفت دفتر او در حال حاضر دیده می شود قابل توجه سربازان ارتش در درخواست به صورت غیابی در این سال است. در انتخابات اخیر تا آنجا که در حدود 5 درصد آرا بوده است و بازیگران توسط absentee ballot اما Helmer گفت که او انتظار دارد که برگه های رای به تشکیل یک مقدار بالاتر از رای این سال است.

برگه های رای را نمی توان از طریق پست تا تاریخ 26 ژوئن برای Aug. 11 اولیه انتخابات و احتمالا تا ماه سپتامبر یا اکتبر برای نوامبر. 3 انتخابات عمومی. Helmer گفت: مردم می توانند درخواست رای گیری برای هر دو اولیه و کلی انتخابات با یک فرم واحد.

از طریق پست و برگه های رای باید توسط اعتبار گواهی امضا یا یکی دیگر از ثبت نام رای دهندگان در ایالت مینه سوتا و یا توسط یک دفتر اسناد رسمی عمومی.

اما Helmer گفت: شاهد نیاز هرگز واقعی انتخابات حفظ رای دهندگان محرمانه. به جای رای گیری قرار داده شده است به یک امنیتی پاکت نامه است که در نوبت قرار داده شده است در یک پاکت بیرونی. آن است که پاکت بیرونی است که باید مشخص شود با رای دهندگان اطلاعات شناسه و گواهی امضای.

رای دهندگان اطلاعات شناسه نگه داشته است جداگانه از انتخابات وقتی که می آید زمان برای شمارش آرا به طوری که حتی قضات انتخابات نمی دانید که چگونه هر فرد خاص رای دادند.

اگر غایب رای گیری بوده است نه پر کردن مناسب Helmer گفت: کارکنان از دفتر او را مطلع خواهد از رای دهندگان و ارائه یک جایگزین رای گیری زمان اجازه.

افرادی که ارسال برگه های رای خود را از طریق ایالات متحده خدمات پستی توصیه به پست الکترونیکی آنها را حداقل به مدت پنج روز جلوتر از زمان برای اطمینان از تحویل به موقع.

اما غیابی نیز ممکن تحویل در فرد به امن dropbox در دهلیز از شهرستان سالن. آنها باید دریافت شود توسط 8 p. m. در روز انتخابات.

Helmer گفت: افراد همچنین ممکن است تماس بگیرید کارمند شهرستان را به ترتیب زمان برای منظقه تحویل غایب رای گیری پس از 26 ژوئن به عنوان به خوبی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب