'IPL به طور کامل منتقل بازیکنان' اولویت'

رابین Uthappa و Suresh Raina بستری Indian Premier League (IPL) را جایگزین سایر مسابقات داخلی و تاکید بر نیاز ب

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

رابین Uthappa و Suresh Raina بستری Indian Premier League (IPL) را جایگزین سایر مسابقات داخلی و تاکید بر نیاز به درمان همسر بازیکنان چاشنی بهتر است.

آنها صحبت شد در طول Sportstar را 'Star Talk' یک وبینار سری در "IPL داستان موفقیت و راه پیش رو برای کریکت هند'. سابق زیمبابوه کاپیتان و سرعت بولینگ مربی هیت خط و دهلی نو پایتخت اجرایی Dhiraj رسیده بودند که دیگر panellists در بحث بود که تعدیل توسط K. C. Vijaya Kumar, ورزشی, ویرایشگر, هندو.

کرسی چگونه یک کریکت شده است که "به طور مداوم انجام می دهند واقعا به خوبی در داخلی مدار نیست بازی IPL" را نادیده گرفته است در هزینه "کسی که تا به حال متوسط Ranji تروفی اما عالی IPL", Uthappa گفت: این بازیکنان مجبور به تغییر اولویت های خود را.

Raina امیدوار BCCI می دهد بازیکنان در گروه سنی وضوح در مورد آینده خود را.

"نگاهی به مایک هوسی او بهترین مثال از تبدیل شدن به سخت تر و موفق تر در 30s. من نمی گویم Ranji بد است یا خوب. من میگم ما فرصتی برای اثبات خودمان در تناسب اندام و عملکرد هر چه. اگر ما حتی نمی گویند هر چیزی به ما. ما فقط خاموش کردن خودمان و رفتن به خانه برای همیشه."

رگه گفت: IPL منجر به aspirational تغییر در جوانان است. "من یک پسر که نقش نماینده کریکت برای زیمبابوه. او آرمان است به بازی لیگ قبل از هر چیزی است. مردم مشتاق به بازی IPL حتی قبل از اینکه کشور خود را" خط گفت.

Malhotra گفت: IPL تبدیل شده است بیشتر به دنبال پس از رویداد در میان بازیکنان است. "شما باید از قرار گرفتن در معرض جهانی, بهترین کارشناسان در نظر physios و مربیان." در نگاه کسی مثل Dhruv Shorey به دهلی Ranji کاپیتان. او با Chennai Super Kings. حتی اگر او بازی کرده است و یک بازی با یک Dhoni یا Raina داشتن بازوی خود را در اطراف او و تماشای آنها را در اتاق پانسمان و یا عدم مطابقت روز او می آید به عنوان یک بهتر کریکت طوری که آرمان نهایی," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب