حتی نمی تواند قطار اجازه دهید به تنهایی رقابت: Sania

شش-زمان گرند اسلم برنده Sania Mirza احساس کردند که داشتن یک جدول زمانی برای آماده شدن برای مسابقات بزرگترین چا

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

شش-زمان گرند اسلم برنده Sania Mirza احساس کردند که داشتن یک جدول زمانی برای آماده شدن برای مسابقات بزرگترین چالش برای یک ورزشکار به خصوص در طول زمان مستند.

"هر ورزشکار همیشه تلاش می کند تا کار را برای چیزی مانند آماده شدن برای یک مسابقه در قطار درآمده و سعی کنید به اوج در زمان مناسب" Sania گفت هندو. "در حال حاضر وجود دارد بسیار قطعیت و شما حتی مطمئن شوید که زمانی که شما می توانید اجازه دهید به تنهایی به رقابت بپردازند."

مرحله دشوار است

"من بسیار می ترسم و نه حتی بیرون رفتن. آن را بسیار دشوار فاز برای همه در سراسر جهان و بحران است که در کنترل ما" 33 ساله گفت. "من حتی نمی شجاعانه به آموزش های زیادی در دادگاه (او یکی مجاور به خانه اش) از آنجا که شما هرگز نمی دانید چه می گذرد به شما ضربه. این یک نوع متفاوت از چالش" او گفت:.

"از همه مهمتر من هم فکر می کنم مثل یک مادر نه فقط به عنوان یک ورزشکار [و] مراقبت از کودک نو پا (Izhaan). من فقط نمی تواند خطر بازی و دعوت از هر گونه مشکل جدی است. البته بهترین بخش این است که با پسر من است. او در حال رشد و یادگیری بسیاری از چیزها و شادی پدر و مادر تماشای این فرایند این است که بی بها" Sania با لبخند گفت:.

تاثیر جدی

سابق جهان شماره 1 گفت که اگر مستند نگه داشته کشش این امر تاثیر جدی در بسیاری از حرفه ای. "قطعا من نمی تواند استطاعت به سفر در این سناریو ترسناک و همچنین آزادی از گرفتن پسر من در اطراف یا دور شدن از او. مگر جادویی واکسن نمی کنم حتی برای برخی از زمان."

"بیایید صبر کنید و تماشا کنید که چگونه همه چیز تکامل است. بدون شک آموزش کلیدی برای هر ورزشکار. اما در حال حاضر ایمنی می آید و بسیاری از ما در حال تمرکز بر تناسب اندام در راه خود ما. همه می توانم بگویم این است که [همگان] به ماندن مثبت و امن توسط زیر دستورالعمل های ایمنی. 'ما می توانیم از طریق این مرحله است که باید به این باور."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن