یا سریلانکا و یا امارات میزبان جام ملت های آسیا می گوید: PCB مدیر عامل

جام آسیا پیش خواهد رفت به عنوان برنامه ریزی شده بعد از این سال در هر دو سریلانکا و یا امارات متحده عربی, پاکست

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

جام آسیا پیش خواهد رفت به عنوان برنامه ریزی شده بعد از این سال در هر دو سریلانکا و یا امارات متحده عربی, پاکستان کریکت هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت وسیم خان تأکید کرده است.

خان را رد کرد و حدس و گمان است که این رویداد می تواند اوراق را به فضا برای در حال حاضر به حالت تعلیق در هند لیگ برتر است.

"جام آسیا پیش خواهد رفت. تیم پاکستان بازگشت از انگلستان در 2nd سپتامبر بنابراین ما می توانیم این مسابقات در ماه سپتامبر یا اکتبر," او گفت: در یک کنفرانس رسانه های اینجا.

"وجود دارد برخی از چیزهایی که فقط روشن در موعد مقرر از زمان. امیدوار هستیم که جام ملت های آسیا به دلیل سریلانکا است تا به حال بیش از حد بسیاری از موارد از Coronavirus. اگر آنها نمی تواند آن را انجام دهد و سپس امارات متحده عربی نیز آماده است," او اضافه شده است.

خان گفت: پاکستان اصلی میزبان این رویداد را برعهده گرفته اند اجازه سریلانکا انجام آن را در بازگشت برای میزبانی بعدی رویداد های منطقه ای.

او همچنین تایید کرد که پاکستان مدیره در حال کار بر روی گزینه های بازی کریکت در پنجره برای T20 World Cup اگر آن را نمی کند پیش رفتن به عنوان برنامه ریزی شده در اکتبر-نوامبر.

"ما در حال رفتن به نیوزیلند در ماه دسامبر پس از میزبانی زیمبابوه در خانه. آفریقای جنوبی در حال آماده به تور در ماه ژانویه-فوریه به بازی دو یا سه آزمون و برخی T20 مسابقات" او افشا می شود.

PSL به راه اندازی مجدد در ماه نوامبر ؟

خان گفت: هیئت مدیره شد به دنبال در یک ماه نوامبر پنجره برای تکمیل پاکستان سوپر لیگ باقی مانده پنج بازی.

خواسته در مورد مراحل گرفته شده به criminalise match-fixing جرائم در پاکستان PCB رسمی گفت: او شگفت زده شد که تا به امروز هیچ یک از هیئت مدیره رفته بود به دولت و تلاش برای به دست آوردن یک قانون در برابر تهدید.

"نگاه تنها راه مردم را گوش دادن است زمانی که آنها می دانند که وجود یک حکم زندان و آنها را به صورت دادگاه اگر آنها را به جرم فساد.," او گفت:.

در کریکت روابط با هند PCB رسمی بسیار روشن است که هیچ امکان دو جانبه با هند در آینده نزدیک.

"متاسفانه ما نیاز به فراموش کردن در مورد بازی هند برای هم بودن. این غم انگیز است برای ما و حتی BCCI به عنوان آنها را به دریافت مجوز از دولت است. آن است که واقع بینانه نیست برای هر دو طرف در حال حاضر به فکر می کنم در مورد بازی در برابر هر یک از دیگر," او گفت:.

"...PCB انجام آن برنامه ریزی احتمالی و نگاه ما به امور مالی برای دو تا سه سال آینده. ما نیز در تلاش برای تنوع بخشیدن به تجاری ما جریان به طوری که ما نه تنها متکی بر ICC سهام," او اضافه شده است.

خان همچنین گفت که هیئت مدیره در حال تجدید نظر در بودجه سالانه خود را به دلیل وضعیت ایجاد شده توسط COVID-19 همه گیر و کاهش هزینه حدود یک میلیارد تومان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب