وادودارا: دولت مقامات پلیس به دنبال کمک به درایو دور غیر قانونی عوامل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 5:37:06 am منطقه دفاتر اداری

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 5:37:06 am
illegal agents, police help, Vadodara news, Gujarat news, indian express news منطقه دفاتر اداری واقع در Narmada Bhavan محوطه شامل عواید و Jan Seva Kendra. (بازنمودی)

این prant افسر وادودارا درخواست برای استقرار پلیس در دفاتر مختلف از دولت های منطقه برای جلوگیری از ازدحام در این دفاتر در میان Covid-19 همه گیر و برای راندن مردم نما به عنوان "عوامل" برای گول زدن مردم است.

Prant افسر Vijay Patni انجام یک بازرسی در روز شنبه در ادارات دولتی در Narmada Bhavan محل و تحویل یک لیست از هشت نفر به Raopura پلیس به دنبال اقدام علیه آنها را به صورت سرگردان این دفاتر نما به عنوان "عوامل". Patni گفت که تنها کسانی که می خواهند به ارائه برنامه های کاربردی خواهد بود و مجاز به ورود به محل دفتر.

منطقه دفاتر اداری واقع در Narmada Bhavan محوطه شامل عواید و Jan Seva Kendra. دولت در حال حاضر صادر شده prohibitory سفارشات در برابر مردم نما به عنوان "عوامل" برای کمک به مردم روند کار خود را در حوزه های مختلف مدیریت بخش.

"افرادی هستند که در حفظ و بازدید از ادارات به بهانه ارائه برنامه های کاربردی. هنگامی که در داخل دفاتر آنها در برخواهد داشت به عنوان عوامل و تقلب مردم ساده لوح که با احتیاط از رفتن را از طریق فرایند پر کردن برنامه های کاربردی خود را دارند. بسیاری از مردم شکایت در مورد fleeced توسط این به اصطلاح عوامل که همچنین تقاضا هزینه برای انجام آنچه ادارات دولتی می روند به صورت رایگان برای افراد است. بنابراین به منظور به حداقل رساندن ورود این افراد و همچنین جلوگیری از ازدحام در دفاتر مختلف ما را محدود کرده اند ورود تنها به واقعی متقاضیان" Patni گفت.

روز شنبه در یک بررسی در داخل بلوک C پردیس از محل Patni و تیم خود را در گوشه ای هشت "عوامل" و بیش از نام برای Raopura ایستگاه پلیس —Aabida Abdul Prakash Chauhan Firoz Patel, Zubeida پاتل سراج Ghanchi, Harish Chauhan Himakshi Chauhan و ماهش پاتل.

"ما درخواست شعبه ویژه اداره پلیس برای ارائه به پلیس bandobast در ساعات اداری در داخل Narmada Bhavan ترکیب به طوری که چنین غیر قانونی عوامل را می توان در خلیج" Patni گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن