مینه سوتا وزارت بازرگانی می پرسد PUC به تجدید نظر در خط 3 تصویب دوباره

روز جمعه در ایالت مینه سوتا وزارت بازرگانی را تقسیم منابع انرژی ثبت یک درخواست تجدید نظر, درخواست مینه سوتا خد

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

روز جمعه در ایالت مینه سوتا وزارت بازرگانی را تقسیم منابع انرژی ثبت یک درخواست تجدید نظر, درخواست مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون برای دوباره آن مه تصویب خط 3 گواهی نیاز است. گروه گفت: PUC در نظر نمی دوربرد تقاضا هوا به دلیل Enbridge به جای ارائه یک خط لوله استفاده از هوا که فرض تقاضا ادامه خواهد داد در سال 2016 ظرفیت پالایشگاه.

"این (PUC) به جای تغییر بار به احزاب دیگر به تولید شواهد نشان می دهد که تقاضا را کاهش می دهد در طول دوره پیش بینی ترکیب قانونی آن خطا" وزارت بازرگانی نوشت. "این بخش با احترام درخواست که کمیسیون تجدید نظر در تصمیم خود برای اعطای گواهی نیاز) به Enbridge."

بخش ساخته شده است که مشابه استدلال در برابر گواهی نیاز به بارها و بارها پس از سال 2018 است.

در یک مشترک درخواست یک ائتلاف از گروه های زیست محیطی و مینه سوتا قبایل — قرمز دریاچه باند Chippewa, سفید, گروه زمین از Ojibwe, افتخار, زمین, جوانان, آب و هوا Intervenors و باشگاه سیرا — خواست PUC به تجدید نظر در COVID-19 همه گیر است که باعث شده است تقاضا برای نفت به سقوط. Enbridge نیز حرکت کمتر نفت در سراسر آن خطوط لوله.

"مشترک دادخواهان بر این باورند که این کمیسیون باید حداقل را به حساب بی سابقه حوادث که در حال شکل دهی مجدد صنعت نفت نیاز به یک مکمل مدارک شنوایی برای خط 3 مسیر مجوز و گواهی نیاز" گروه نوشت.

دوستان از Headwaters نیز ثبت دادخواست.

این PUC رای دادند 3-1 در ماه فوریه به reapprove خط 3 گواهی نیاز و مسیر مجوز برای پیشنهاد 340 مایل خط لوله در سراسر مینه سوتا است.

Enbridge سخنگوی Juli کلنر با اشاره به PUC منظور نوشته شده است که مشخص می کند PUC باید نگاه دوربرد پیش بینی و نه کوتاه مدت نوسانات در بازار نفت که با توجه به اگر یک خط لوله مورد نیاز است.

"براده تکرار بسیاری از مسائل (PUC) است که قبلا در نظر گرفته شده و رد" کلنر گفت. "این PUC بارها مورد تایید خط 3 تجدید نظر زیست محیطی تاثیر بیانیه گواهی نیاز و مسیر اجازه."

این PUC 60 روز قبول یا رد دادخواست تجدید نظر. اگر آن را رد دادخواست احزاب می توانند درخواست مینه سوتا دادگاه تجدید نظر به نقد و بررسی این مورد است.

Enbridge هنوز نیازهای متعدد مجوز قبل از ساخت و ساز می تواند شروع در مینه سوتا بخش از خط 3. کانادا و ویسکانسین بخش در حال حاضر در خدمات.

پس از تکمیل این خط لوله را کشتی 760,000 بشکه نفت (31.92 میلیون گالن) در هر روز از آلبرتا, کانادا به Enbridge ترمینال در برتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب