Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: مگا Covid امداد بسته به پرده برداری از ساعت 4 امروز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 1:29:06 pm اتحادیه امور Nirmala S

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 1:29:06 pm
nirmala sitharaman press conference, nirmala sitharaman press conference live, nirmala sitharaman economic package, nirmala sitharaman economic package announcement, nirmala sitharaman press conference live updates, nirmala sitharaman press conference updates, nirmala sitharaman press conference today, nirmala sitharaman press meet today, economic package, economic package details, india economic package اتحادیه امور Nirmala Sitharaman شنبه رونمایی میشود نکات ظریف تومان 20 lakh کرور بسته اقتصادی اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا شب گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در 4 ساعت. (اکسپرس عکس از داش علی Nath Pandey/فایل)

FM Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در روز چهارشنبه خواهد پرده از جزئیات این تومان 20 lakh کرور بسته اقتصادی اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در سخنرانی خود به ملت سه شنبه شب. وزیر دارایی خواهد شد برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در 4 بعد از ظهر به فاش کردن جزئیات محرک اقتصادی.

در روز سه شنبه شب ساعت مودی تن به تن برای متکی به هند در پست Covid-19 جهان به عنوان او اعلام کرد یک بسته اقتصادی است که حدود 10 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور. نخست وزیر گفته بود بسته کمک خواهد کرد که هر بخش از جمله کارگران و کشاورزان و طبقه متوسط واحدهای صنعتی و MSME بخش. این بازی خواهد کرد و نقش مهمی در 'Atmanirbhar بهارات Abhiyan' (متکی به هند کمپین) او گفته بود.

مگا طرح محرک اقتصادی در حال حاضر برداشته بازار با معیار بازار سهام شاخص در BSE و ملی بورس (NSE) افتتاح حدود 4 درصد بالاتر است. در 9:15 S&P BSE Sensex معامله شد 1,214.15 امتیاز (3.87 درصد) بالاتر در 32,585.27 در حالی که گسترده تر بسیار خوب 50 بود که در 9,544.30 تا 347.75 امتیاز (3.78 درصد).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب