من موافقت با آنچه کریستی Dolph و اندرو ته از گروه علم برای مردم-شهرهای دوقلو نوشت در مارس 28 تفسیر در اخبار تریبیون "منعکس کننده تغییر جهان به دنبال علم برای خط 3." آنها گفتند که رژیم صهیونیستی. تیم Walz "باید نشان دهد مترقی رهبری با انکار تمام مجوزها برای خط 3 به حفاظت از آینده کشور ما کشور و سیاره است."
بر خلاف نظر ارائه شده توسط Becky سالن در مارس 8 ستون در اخبار تریبون, عنوان, "خط 3 پروژه نیاز به بخشی از آنچه که می آید پس از بحران" تبلیغ خط 3 پروژه به عنوان یک نیاز اقتصادی تاسیسات برای جوامع در حال ظهور از قرنطینه. سالن به نظر می رسید قادر به دیدن یک جهان عاری از سوخت فسیلی وابستگی. اما او نه به طور کامل اشتباه است که خط 3 می تواند در خدمت جوامع شده اند که توسط نهفته COVID-19 بحران — اگر آن را حفر کردن و حذف است که می تواند یک محیط زیست صدا مشاغل طرح متحد که به جای تقسیم کردن.
خط 3 در حال اجرا است با ظرفیت استفاده نشده. Enbridge ادعا به نیاز به افزایش حجم یک خط جدید را فراهم نشده است در خط با مینه سوتا وزارت بازرگانی یافته.
به نظر من Enbridge hoodwinked مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون به اعطای گواهی نیاز به یک خط جدید 3 با نقاشی یک تصویر تیره و تار از خط وضعیت در حالی که همچنین شهادت است که می تواند خط با خیال راحت و به طور نامحدود. چرا باید یک دستکاری شرکت خارجی با میلیون ها نفر به صرف لابی درب-ضربه زدن و تماس Minnesotans کرده است? دولت می تواند به سمت چپ و برگزاری کیسه برای چه به خوبی می تواند تبدیل به یک رشته غیر ضروری و خط لوله دارایی.
ما باید به یاد داشته باشید که سوال از برداشتن لوله به وجود آمد که Enbridge نشان داد آن در نظر گرفته شده برای رها 282 کیلومتر از خط لوله. مالکان خودداری کردند در این ایده است که رها شده خط لوله در اموال خود را تنها گزینه است. Enbridge اصرار آن خواهد بود بیش از حد خطرناک برای حذف خط های قدیمی داده شده و نزدیکی آن به بقیه راهرو اصلی. این روایت به نظر می رسید به تغییر زمانی که خط لوله کارگران آشکارا گفت که آنها می تواند در واقع حذف یک خط لوله از آنجا که آنها تا به حال آن را در وجود دارد در وهله اول.
دیدن و نوشتن بر روی دیوار این غول تار-ماسه enabler تخم ملاک های انتخاب برنامه در میان تعداد انگشت شماری از امتیازات ظاهری که به نظر می رسید به معنای جلب PUC به تصویب جایگزینی آن پروژه است. از ملاک های انتخاب برنامه اجازه می دهد تا مالکان به لوله های قدیمی در زمین های خود را برداشته و در Enbridge هزینه پس از جایگزینی خط عملیاتی است. وجود دارد بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده در مورد چگونه این برنامه را به کار گیرند و یا چه مکانیزم می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای به اجرا درآوردن آن اگر Enbridge بود و نه درمان مالکان نسبتا — و یا اگر آن را سقوط به تباهی مالی.
پذیرش که Enbridge و خط لوله کارگران باید این توانایی را از آنچه آنها را در ارزش زیادی برای ما در زمان حاضر است. تغییر آب و هوا را تحمل پایین بر ما و همه ما باید مسئولیت برای انتقال به یک آینده قابل زندگی. آنچه مورد نیاز است برای مردم برای جمع اوری سیاسی را با هم کار کنند.
ایالات غرب میانه را تشکیل داده اند توافق نامه به منظور هماهنگی بازگشایی اقتصاد در پاسخ به این بیماری همه گیر. ما سهم بسیار مشترک با همسایگان ما است. در ویسکانسین ما می بینیم که در آن اختلاف Enbridge خط 5 است که در حال اخراج از بد رودخانه رزرو در عین حال برنامه ریزی شده تغییر مسیر است که هنوز هم در همان حوزه آبخيز. متعدد مالکان خصوصی را تحمل وزن است که تصمیم گیری. در میشیگان Enbridge سنگین-دست تاکتیک ها بر روی صفحه نمایش آن را به عنوان جعل جلوتر با یک طرح به جای خط 5 در یک تونل در زیر بسیار حساس تنگه Mackinac.
آیا آن را نمی شود بهتر است برای هر کس اگر خط 3 و خط 5 شد توقف و حذف شده ؟
Sean MacManus یک هنرمند است که در دولوت.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Paes ترجیح مشاوره به حال جام دیویس کاپیتان
- 1000 volunteers, five years, rought terrain: How Kerala’s bird atlas was painstakingly compiled
- راهنمای خرید پرایمر
- Parliament passes amendments to essential commodities law
- داستان واقعی درباره اسباب بازی که کارشناسان نمیخواهند شما بدانید
- خرید 49 مدل چادر بازی کودک دخترانه و پسرانه شیک و [فانتزی] با قیمت ارزان
- آموزش سئو
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Telangana, Andhra Pradesh, حیدرآباد, Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: AP سوابق new single-روز بالا در موارد
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی