دبستان ورزشی: ویسکانسین به تاخیر در شروع فصل پاییز

ویسکانسین Interscholastic Athletic مدیره کانون کنترل رای دادند 8-3 پنج شنبه به انجام سقوط ورزش فصل با شروع با

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

ویسکانسین Interscholastic Athletic مدیره کانون کنترل رای دادند 8-3 پنج شنبه به انجام سقوط ورزش فصل با شروع با تاخیر به علت جاری COVID-19 بیماری همه گیر.

ورزشی دختران گلف و تنیس و شنا و دختران و پسران صلیب کشور مجاز خواهد بود برای شروع تمرین با پروتکل های اضافی آغاز و تا روز دوشنبه, اوت. 17. اولین تمرین تاریخ فوتبال فوتبال پسران و دختران و پسران والیبال خواهد بود دوشنبه, سپتامبر. 7.

"ما انتظار داشتند که این امروز و ما آن را کردم" نورث وسترن مربی تیم فوتبال Jovin کرول گفت. "در نهایت ما خوشحال است یک فصل وجود دارد. ما مانند از دست دادن عدم قطعیت نمی دانستند چه بود جلوتر از ما قدردانی می کنیم داشتن یک شروع تاریخ."

اولین مسابقه تاریخ Aug. 20 برای دختران, گلف, Aug. 21 برای دختران تنیس و اوت. 25 برای عبور کشور و شنا. اولین رقابت تاریخ برای فوتبال پسران و دختران و پسران والیبال هستند سپتامبر. 15. اولین رقابت تاریخ برای فوتبال خواهد بود چهار شنبه, سپتامبر. 23 اگر این عمل برای اولین بار انجام شده است Sept. 7.

"ما هیجان زده است که ما باید صبر کنید یکی دیگر از فوق العاده ماه و تغییر به شروع فصل اما به طور کلی ما را در درک بسیاری از محلی تصمیم گیری است که باید ساخته شود تا آنجا که ما برنامه ریزی می رود و اگر وجود دارد یک سری مسابقات یا نه اما ما در حال هیجان زده" کرول گفت.

پایان پاییز, ورزش فصل بدون تغییر باقی می ماند اما هیئت مدیره گفت: در این فصل ممکن است یا نه ممکن است با یک پایان مسابقات سنتی. طول و بازه زمانی برای هر مسابقات تعیین خواهد شد در روزهای آینده.

"از آنجا که از هیئت مدیره است در حالی که آنها نمی توانند هر گونه تضمین می کند که همه چیز کار خواهد کرد که ما قصد داریم آنها را به ما داده اند این فرصت را به حداقل امید و کار در این جهت" WIAA مدیر اجرایی دیو اندرسون گفت: در یک نسخه. "ما درک می کنیم این تصمیم را برخی از مبارک و دیگران نا امید, اما ما بهترین های ما به ارائه به عضویت ما آنچه را کارگردانی ما را به انجام."

اين مقاله به روز شده در 12:58 صبح در جولای 25 با نظرات از شمال غربی مربی تیم فوتبال Jovin Kroll. این اصل ارسال شده در 6:27 p. m. در جولای 24.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن