ویسکانسین کسب و کار دریافت 1.7 میلیارد دلار در دور دوم فدرال PPP بودجه

در دور دوم فدرال چک برنامه حفاظت از حدود 30,000 ویسکانسین صاحبان کسب و کار دریافت $1.67 میلیارد دلار از مارس

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

در دور دوم فدرال چک برنامه حفاظت از حدود 30,000 ویسکانسین صاحبان کسب و کار دریافت $1.67 میلیارد دلار از مارس 1, با توجه به U. s. اداره کسب و کار کوچک.

در کل ویسکانسین صاحبان کسب و کار دریافت نزدیک به 10 میلیارد دلار از طریق این برنامه است. در طول دور اول در اوایل ماه آوریل حدود 40 ، 000 کسب و کار دریافت در مجموع 8 میلیارد دلار با توجه به SBA.

چک حفاظت از برنامه آغاز شد که با یک مقدار اولیه $349 میلیارد دلار برای تقویت کسب و کارهای کوچک در طول بحران اقتصادی موجب جدید coronavirus از پول در 10 روز. هفته گذشته کنگره و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تایید اضافی $484 میلیارد دلار در coronavirus تلاش های امدادی که شامل $321 میلیارد بیشتر برای PPP.

بزرگ فرانشیز دریافت بودجه در طول برنامه; با این حال هدایت منتشر شد تعیین اگر یک کسب و کار دسترسی به سرمایه در جای دیگر آنها نباید درخواست برای PPP. هدایت نیز صادر شده و برای عموم قابل معامله در شرکت هایی که کردم پول درخواست صاحبان کسب و کار به بازگشت بودجه. که آیا آنها را انجام خواهد داد نامشخص است.

ملی SBA را تایید کرده است 2.2 میلیون PPP وام در دور دوم بیش از دور اول در مجموع 1.6 میلیون PPP وام فقط در یک هفته.

حجم وام به طور متوسط در دور دوم است $79,000 به طور قابل توجهی کوچکتر از دور اول متوسط $206,000.

از طریق فرآیند وام کسب و کار می تواند تا 2.5 برابر کل حقوق و دستمزد ماهانه (با حداکثر 10 میلیون دلار). SBA تنظیم نرخ بهره از 1 ٪ در وام و بازپرداخت خواهد شد معوق به مدت شش ماه.

ویسکانسین عمومی رادیو شنیده می شود در پورت دوقلو در 91.3 FM و یا آنلاین در wpr.org/news.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن