بدترین ضربه Covid-19 ماهاراشترا دهلی نو می گویند نمی خواهد گسترش مستند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 12 ژوئن 2020 4:05:33 pm پزشکان برای شرکت در یک مشکوک COV

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 12 ژوئن 2020 4:05:33 pm
Delhi covid-19 news, Coronavirus Delhi news, Delhi hospital covid-19 beds, Delhi coronavirus news update, coronavirus Delhi covid-19 beds, Coronavirus beds Delhi پزشکان برای شرکت در یک مشکوک COVID-19 بیمار در یک بیمارستان دولتی در دهلی نو (Express Photo By Amit Mehra)

حتی به هند می بیند یک افزایش شدید در coronavirus موارد با نتیجه جهش در تعداد مرگ و میر, Maharashtra و دهلی نو دو تا از بدترین ضربه متحده را رد کرده اند و امکانات گسترش مستند.

سرکوب شایعات در مورد احتمال از سرگیری کل shutdown در ماهاراشترا که در آن تعداد کل موارد مثبت نزدیک 1 لاخ ارشد وزیر Uddhav Thackeray دفتر توییتی در روز جمعه: "این مستند شده است reimposed. سانتی متر Uddhav Balasaheb Thackeray است به دادگاه تجدید نظر به مردم به خودداری از ازدحام. او صادقانه درخواست آنها را به دنبال دولت و دستورالعمل اقدامات احتیاطی لازم برای ایمن ماندن و مراقبت."

در یک بیانیه Thackeray گفت: "برخی از تلویزیون اخبار کانال ها و سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال صحبت کردن در مورد مستند بودن reimposed و بسته شدن تمام مغازه ها. اما دولت گرفته نمی شود هر گونه تصمیم گیری."

او اضافه کرد که چنین خبری باعث ایجاد سردرگمی در میان عموم و نباید آن را منتشر و بدون تایید. "حمل و نقل مانند پست و telecasting خبری که ایجاد سوء تفاهم و گسترش شایعات, جرم است," او گفت:. ما در حال کاهش مستند محدودیت در فاز برای راه اندازی مجدد اقتصاد است. اما لغو محدودیت به این معنا نیست غیر ضروری ازدحام و نقض نظم و انضباط فیزیکی فاصله و بهداشت" او گفت:.

با 97,648 موارد که 47,980 فعال هستند و 3,590 مرگ و میر, Maharashtra در رتبه بالاترین در میان کشورهای هند متاثر از coronavirus و به تنهایی به منزله 32 درصد از تعداد کل موارد ثبت شده در هند است.

به رغم دیوان عالی کشور, تشریح وضعیت سرمایه های ملی را "وحشتناک"از دهلی دولت بیش از حد روشن ساخته است که مستند, تحمیلی به عنوان یک اقدام به دستگیری گسترش ویروس را تمدید نمی شود در دولت است. "هیچ مستند تمدید نمی شود," جین گفت: در حالی که پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا شده اند وجود دارد هر گونه بحث به گسترش مستند.

رفتن بر تعداد کل موارد مثبت دهلی نو با یک چوب خط حساب کردن از 34,687 موارد سوم بدترین آمار دولت در این کشور تنها پس از ماهاراشترا و تامیل نادو (38,716). اما آن را تا دوم بیشترین تعداد فعال موارد در 20,871 در حالی که خود را رسمی تلفات می ایستد در 1,085.

صحبت کردن در مورد شهرداری شرکت دهلی نو (MCD) ادعا می کنند از بیش از 2 ، 000 مرگ و میر در دهلی جین گفت: "چرا آنها از ارسال این اطلاعات به ما ؟ نام سن و گزارش... تمام جزئیات مورد نیاز هستند. از آنها بخواهید برای یک لیست از این اعداد همراه با Covid-19 گزارش های مثبت از این افراد است."

توجه به گزارش های رسانه ها در برجسته کردن فقدان مراقبت های داده شده به بدن یک دادگاه عالی نیمکت جمعه گفت: "وضعیت در دهلی وحشتناک وحشتناک و احساساتی است."

"بسیار متاسفم امور در دهلی نو و در داخل خود بیمارستان. نگاهی به درمان پرداخت به بیماران است. بیماران در حال گریه کردن و هیچ کس به دنبال پس از آنها. بستگان و حتی آگاهانه به عنوان گزارش شده توسط رسانه ها پس از مرگ بیماران..." آن اضافه شده است.

(با ورودی از PTI آنی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن