تا: BJP corporator مشاوران و حمله به پلیس در ایستگاه پلیس رزرو

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 7:31:27 am به گفته پلیس BJP corpor

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 7:31:27 am
UP BJP corporator booked, UP Police, UP Police books BJP corporator, India news, Indian Express به گفته پلیس BJP corporator عصبانی بود بیش از بازداشت یک جوانی بود که در مخالفت با نصب و راه اندازی ترانسفورماتور قدرت در منطقه است. (بازنمودی تصویر)

BJP corporator همراه با حامیان خود یورش برده و Chaubeypur ایستگاه پلیس در کنپور شنبه شب و حمله به ایستگاه افسر و پلیس دیگر ترک یکی از آنها به شدت مجروح شدند.

پلیس رزرو corporator, Prashant Shukla و شش تن از دستیاران خود را برای شورش, داوطلبانه باعث صدمه به بنده در میان دیگران بخش از قانون مجازات اسلامی. آنها نیز رزرو تحت اپیدمی بیماری های قانون کیفری و قانون اصلاح قانون. آنها با قید وثیقه آزاد شد و بعد در شب. "با در نظر گرفتن همه گیر و بخش (که تحت آن آنها رزرو شده) به حداکثر حبس کمتر از هفت سال متهم اعطا شد وثیقه" ADG (Law & Order) Prashant کومار گفت.

به گفته پلیس BJP corporator عصبانی بود بیش از بازداشت یک جوانی بود که در مخالفت با نصب و راه اندازی ترانسفورماتور قدرت در منطقه است. "یکی Amit Tewari شد اعتراض به نصب و راه اندازی ترانسفورماتور قدرت در منطقه است. به عنوان یک نتیجه, قدرت, مقامات وزارت اطلاع پلیس و Tewari آورده بود به ایستگاه پلیس. او بعد از آن منتشر شد. Prashant Shukla که corporator از Naubasta منطقه کانپور آمد به ایستگاه پلیس با شش نفر و تا به حال بحث با ایستگاه افسر" کانپور اضافی SP (روستایی) Pradyumna سینگ گفت.

با توجه به شکایت ارائه شده توسط Chaubeypur ایستگاه افسر Vinay Kumar Tewari این BJP corporator آزار و تهدید آنها را قبل از حمله برخی از نیروهای پلیس حاضر در ایستگاه پلیس. "حدود 9.30 pm من مشغول به کار بود که Prashant Shukla آمد و با هواداران خود را و شروع به بی ادبی... او شروع به استفاده از زبان توهین آمیز. به عنوان دیگر مقامات پلیس مستقر در ایستگاه عجله در Shukla شروع به آزار آنها. یکی از مقامات ما شروع به خونریزی... کسانی که همراه corporator پس از آن به من حمله کرد و تهدید کرد که Shukla است BJP Corporator و خواهد 'من درس'," Tewari نوشت: در شکایت خود.

پلیس همچنین از کشف و ضبط دو دستگاه خودرو که در آن آنها آمده بود به ایستگاه پلیس. "از آنجا که آنها در مقالات برای دو دستگاه خودرو از آنها کشف و ضبط شد تحت وسایل نقلیه موتوری عمل" Tewari گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن