دادگاه عالی گسترش برای حفاظت از Arnab Goswami, رد CBI پروب درخواست

نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 4:43:47 am "درخو

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 4:43:47 am
Mumbai: Cong leaders move HC against Arnab Goswami, Republic TV "درخواست یک رسانه روزنامه نگار. پخش نمایش در تلویزیون نشان می دهد که او میزبان است در ورزش از اساسی خود را حق به گفتار و بیان در ماده 19(1)(a)" نیمکت گفت.

"هند آزادی بقیه امن به عنوان طولانی به عنوان یک روزنامه نگار می تواند حقیقت را به قدرت بدون اینکه سرد توسط یک تهدید به تلافی جویانه" و "شهروندان آزاد نمی تواند وجود داشته باشد زمانی که اخبار رسانه های زنجیر به پایبندی به یک موقعیت" دیوان عالی کشور گفت: در روز سه شنبه.

دادگاه تایید موقت خود را سفارش quashing همه اما یکی از شاه در برابر جمهوری تلویزیون Editor-in-Chief Arnab Goswami بیش از یک تلویزیون نشان می دهد در آوریل 21, جایی که او را مورد پرسش کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی بیش از این مجازات از دو sadhus و راننده خود را در پلقر در ماهاراشترا.

حکم یک کلاچ از دادخواست نیمکت از قضات D Y Chandrachud و M R شاه گفت: "همه دیگر فیرث در مورد همان حادثه تشکیل روشن سوء استفاده از روند و باید نقض".

SC گفت Goswami می تواند رویکرد بالا دادگاه به سود بیشتر درمان و گسترش حفاظت از بازداشت به مدت سه هفته بیشتر.

دادگاه گفت که "ماده 32 قانون اساسی به منزله به رسمیت شناختن قانون اساسی وظیفه سپرده" در آن "برای حفاظت از حقوق اساسی شهروندان" و افزود که "ورزش از روزنامه نگاری آزادی نهفته در هسته گفتار و بیان محافظت شده توسط ماده 19(1)(a)".

"درخواست یک رسانه روزنامه نگار. پخش نمایش در تلویزیون نشان می دهد که او میزبان است در ورزش از اساسی خود را حق به گفتار و بیان در ماده 19(1)(a)" نیمکت گفت.

نیمکت با این حال افزود که "ورزش از اساسی که حق مطلق نیست و جوابگو است به رژیم حقوقی مصوب با اشاره به مفاد ماده 19(2). اما اجازه می دهد تا یک روزنامه نگار به معرض چندین شکایت و پیگیری درمان تراورس کشورهای مختلف و حوزه های قضایی که در مواجهه با پی در پی دپو و شکایات تحمل همان پایه و اساس یک اثر خفقان در ورزش است که آزادی".

"این" گفت: "به طور موثر از بین بردن آزادی شهروند به دانستن امور حکومت در این کشور و حق روزنامه نگار برای اطمینان آگاهانه در جامعه".

دادگاه به یاد می آورد اسرائیلی مورخ یووال نوح هرری کلمات که پرسش "شما نمی توانید پاسخ معمولا به مراتب بهتر برای شما از پاسخ شما نمی توانید سوال".

دادگاه گفت که مناسب هر محدودیت در حقوق اساسی "باید comport با تناسب استاندارد, که یکی از مولفه های است که اندازه گیری به تصویب رسید باید حداقل محدود اندازه گیری به طور موثر در رسیدن به مشروع دولت هدف".

"در معرض یک فرد به متعدد دادرسی ناشی در حوزه های قضایی مختلف و بر اساس همان عمل باعث مى شود که حداقل محدود و از روش های موثر..." آن گفت. نیمکت پرچم این واقعیت است که در های مختلف شکایت در رابطه با مارس 21 حادثه "زبان و محتوا و ترتیب پاراگراف و شماره یکسان است".

دادگاه تبدیل Goswami درخواست برای سرکوب متعاقب آن شاه در ارتباط با یکی دیگر از تلویزیون نشان می دهد در آوریل 29, مورد نظر خود را در مهاجر اغتشاش خارج Bandra ایستگاه در تاریخ 14 آوریل.
Goswami به دنبال انتقال از پروب به نوبت به بیان او مورد بازجویی قرار گرفت نزدیک به 12 ساعت که CFO از کانال نیز مورد سوال و سوال بی ربط قرار داده بودند به آنها. او همچنین معتقد است که پس از او وارد اتهامات علیه دولت را شکست به اندازه کافی پروب پلقر مورد وجود تضاد منافع در اجازه دادن به پلیس بمبئی به بررسی این مورد است.

اما دادگاه گفت که "قدرت" برای انتقال یک تحقیق به نوبت است "فوق العاده" است و به "استفاده نکنید...در شرایط استثنایی".

نیمکت اشاره کرد که آن را قبلا منتقل شاه در مورد مارس 21 نشان می دهد در ناگپور به بمبئی با Goswami رضایت و افزود: "این درخواست در حال حاضر به دنبال قبضه کردن تحقیقات توسط پلیس بمبئی. بر اساس که در آن درخواست به دنبال رسیدن به این غیرقابل دفاع است. یک فرد متهم نمی کند باید یک انتخاب با توجه به حالت و یا شیوه ای که در این تحقیقات باید انجام شود و یا با توجه به بررسی سازمان".

"خط بازجویی یا درخواست یا CFO نمی توان کنترل و یا دیکته شده توسط افراد تحت بررسی/بازجویی... مشاجره از درخواست که طول تحقیقات یا ماهیت پرسش خطاب به او و CFO در طول بازجویی وزن باید در انتقال این تحقیقات نمی تواند پذیرفته شود. بررسی آژانس حق دارد برای تعیین ماهیت سوالات و دوره بازجویی" دادگاه گفت.

وکیل عمومی Tushar مهتا به عنوان یک درخواست توسط پلیس بمبئی به دنبال مهار Goswami و حمایت از درخواست برای انتقال این کاوشگر به CBI.

SC را رد کرد پلیس بمبئی را پذیرفت اما افزود: "ما قادر به تن دادن" است که درخواست آن را لازم را برای انتقال این تحقیقات به CBI.

"بررسی آژانس قرار داده شده در ثبت آنچه در آن معتقد است تلاش دارد تا درخواست برای بی اعتبار ساختن این تحقیقات با در نظر گرفتن مراجعه به رسانه های اجتماعی و با استفاده از کانال های خبری که او عمل" نیمکت گفت.

"رسانه های اجتماعی تبدیل به یک حضور فراگیر در جامعه است. به قبول توییتهایی توسط درخواست و مصاحبه با شاکی به عنوان یک توجیه برای جابجایی یک قانونی تشکیل تحقیقات آژانس از آن صلاحیت و وظیفه بررسی خواهد پیامدهای گستردهای برای ساختار فدرال است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب