در فریدکت و 200 تخت دولت کالج پزشکی سهام Covid بار از 7 منطقه

نوشته شده توسط Raakhi Jagga | فریدکت | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 11:24:54 pm در حالی که فریدکت رفته

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Raakhi Jagga | فریدکت | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 11:24:54 pm
Covid cases, Coronavirus test, Faridkot district, Punjab news, Indian express news در حالی که فریدکت رفته از سه مورد در 28 آوریل به 261 موارد در جولای 28, منطقه تنها 66 فعال موارد با مرگ و میر ناشی از کوروناویروس. (بازنمودی)

یک منطقه کوچک در جنوب غربی پنجاب Faridkot تا به حال 66 فعال Covid-19 موارد که در روز سه شنبه. اما در منطقه تبدیل به یک نقطه گره برای ارائه Covid مراقبت به هفت منطقه از جمله خود آن را به عنوان یک خانه 200 تخت دولت کالج پزشکی بیمارستان. نگاهی نزدیک تر به موجودی Guru Gobind Singh کالج پزشکی و بیمارستان (GGSMCH) نشان داد که سهام آن بار بحرانی بیماران از Bathinda, Mansa موکتسر, Moga, Ferozepur, فزیلکا و Faidkot.

در حالی که فریدکت رفته از سه مورد در 28 آوریل به 261 موارد در جولای 28, منطقه تنها 66 فعال موارد با مرگ و میر ناشی از کوروناویروس. اما GGSMCH دیده است پنج مرگ و میر ناشی از کوروناویروس بیماران, همه از خارج از منطقه. جدید ترین مرگ در بیمارستان بود و دکتر Parvinder Kamboj 45 سال دستیار استاد از DAV B. Ed, کالج, آبوهر. Dr Kamboj بود Covid-19 مشکوک بود که اعلام کرد منفی پس از مرگ او. شرایط مرگ او در حال حاضر در حال جستوجو توسط کمیته تنظیم توسط بابا فرید دانشگاه علوم سلامت (BFUHS) به موضوع نگاه کنید پس از خانواده اتهام سهل انگاری.

"تا کنون شده است وجود دارد هیچ مرگ ناشی از Covid-19 در فریدکت. اما 5 مثبت بیماران فوت کرده اند در GGSMCH که از Ferozepur, فزیلکا, Moga و Ludhiana. بسیاری از Covid-19 مظنون نیز جان خود را به دلیل بیماری بحرانی اگر آنها تا به حال تبدیل به منفی بعد از آن. ما کشیدند در مورد دکتر Kamboj. او بسیار بیمار...اما بخش بود اکسیژن حمایت ونتیلاتور و غیره همه امکانات. اما بیمار فشار خون بسیار پایین بود. به هر حال پرس و جو را نشان می دهد همه چیز را گفت:" دکتر Rajeev Joshi, پزشکی, Superintendent, GGSMCH.

کالج پزشکی بیمارستان دارای 200 تخت و همانطور که در حال حاضر 100 شده اند اختصاص داده شده برای بحرانی بیماران و بقیه به صورت غیر Covid موارد است. تمام تخت اکسیژن تسهیلات و 21 باید یک پشتیبانی می کند.

Dr Joshi افزود: "ما یک مرکز ارجاع در درجه اول برای شش ولسوالی دیگر از فریدکت. در زمان بیماران از Ludhiana نیز به اینجا می آیند. در واقع ما نمی گویند هیچ به بیماران که از هر بخشی از پنجاب. تا کنون بیش از 600 نفر آمده اند به GGSMCH از ماه مارس از مناطق مختلف از جمله فریدکت. این همچنین شامل مظنون نیز بودند که مهم بود و Covid علائم مانند."

منطقه منابع

در ضمن از 66 فعال بيماران در فریدکت, 33 در سطح 1 و 6 در سطح 2 و 15 در سطح 3 Covid مراقبت.

سطح 2 Covid مراکز مراقبت در سلامت جامعه مرکز صادق Bajakhana با 85 تخت در کل.

Dr Rajinder کومار مدنی جراح فریدکت گفت: "همه ما سطح 2 تخت اکسیژن تخت, اما ما هیچ هواکش و هیچ ICU در هر یک از بیمارستان های منطقه. کالج پزشکی است که از دولت پنجاب اما از آن است که کنترل BFUHS. ما مراجعه بیماران در صورت نیاز آن را به عنوان بیمارستان دولتی. ما یک مزیت اضافه شده است."

"کالج پزشکی است و در مجموع 47 Covid-19 بيمار که از هم اکنون. از این 15 از فریدکت گفت:" دکتر Vikramjit سینگ منطقه اپیدمیولوژی.

مدنی جراح افزود: "ما هیچ پشتیبانی از زندگی پایه (BLS) آمبولانس در سطح 2 بیمارستان اما باید 5 دستگاه آمبولانس از 108 طرح. من یک لیست علاقه مندی که منطقه ما در بیمارستان مدنی و جامعه مراکز درمانی نیز باید مجهز به رسیدگی به بحرانی بیماران (Covid یا غیر Covid) به جای توجه به تمام وقت در کالج پزشکی که caters به عجله از 7-8 ولسوالی پنجاب."

با توجه به مدنی جراح Dr Rajinder کومار منطقه تا به حال 45 درصد کمبود کادر درمانی و به آن نیاز دارد ICU هواکش در سطح 2 بیمارستان.

"ما نیاز به حمایت از زندگی پیشرفته (ALS) و BLS آمبولانس برای منطقه بیمارستان مدنی برای تغییر موارد جدی از DCHCs به مراقبت های عالی مراکز" عمران جراح گفت.

اما GGSMCH که یکی از قدیمی ترین دانشکده های پزشکی از پنجاب ارائه شد BLS آمبولانس توسط فریدکت MP Mohd صادق در اواسط ماه آوریل است.

V-C دکتر راج بهادر گفت:"در حال حاضر ما دانشگاه دارای سه BLS آمبولانس — یکی در Bathinda دیگر در کابل و سوم در فریدکت. همه مراکز تحت دانشگاه و از این رو بیماران از این مکان می توان به کالج پزشکی در شرایط بحرانی است. این مکان در فاصله حدود 70 متر از فریدکت."

Bathinda و Ferozepur نمایندگان مجلس Harsimrat Kaur Badal و Sukhbir بدل خریداری کرده بود BLS آمبولانس برای Bathinda و جلال آباد به ترتيب با استفاده از MPLAD بودجه.

مرکز آزمایش

کالج پزشکی همچنین دارای یک آزمایشگاه برای تست Covid بیماران و این خودکار آزمایشگاه می توانید انجام دهید تا 3000 آزمون در یک روز. این آزمایشگاه دستگیره آزمون از 8 ولسوالی پنجاب — Faridkot Moga فزیلکا, Ferozepur, Bathinda, موکتسر, Mansa و برنلا.

"در صورت نیاز حتی مناطق مانند Ludhiana می توانید با ارسال نمونه. ما آماده برای تحمل بار گفت:" دکتر Neerja لیورپول رئیس گروه ميکروبيولوژی از GGSMCH. اما با وجود این ادعا Dr Kamboj آزمون گزارش آمده بود بازگشت منفی در جولای 23, پس از مرگ او با وجود این نمونه وارد شده در کالج پزشکی از اسناد رسمی در جولای 21.

فریدکت گزارش وضعیت

کل بیماران: 261

فعال Covid موارد: 66

100-تخت سطح 1 مرکز
85-تخت سطح 2 مرکز

100-تخت سطح 3 مرکز در دولت کالج پزشکی

21 – هواکش

1 – BLS آمبولانس مستقر در فریدکت پزشکی کالج

5 – گرد و خاک مجموعه, مراکز

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن