سوال مطرح خواهد شد اگر T20 جام جهانی به تعویق افتاد و لیگ برگزار شد در این پنجره: Inzamam

سابق پاکستان کاپیتان Inzamam-ul-Haq گفت که سوالات مطرح خواهد شد اگر هند لیگ برتر است چاک دار در پنجره اختصاص د

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

سابق پاکستان کاپیتان Inzamam-ul-Haq گفت که سوالات مطرح خواهد شد اگر هند لیگ برتر است چاک دار در پنجره اختصاص داده شده به ICC T20 جام جهانی در استرالیا که در تمام احتمال لغو خواهد شد و در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

ICC است و در عین حال به تصمیم می گیرید سرنوشت T20 جام جهانی در استرالیا است که به جای برنامه ریزی شده از 18 اکتبر تا نوامبر 15.

"شایعاتی وجود دارد که جام جهانی شد, برخورد با, هندی, Premier League (IPL) و استرالیا-هند سری آن (T20 جام جهانی) را به جای" Inzamam گفت: در کانال یوتیوب در جولای 5.

"هند مدیره قوی و کنترل در شورای بین المللی کریکت (ICC). اگر استرالیا می گوید که ما نمی توانیم به برگزاری جام جهانی به دلیل COVID-19 همه گیر و سپس موضع خود را خواهد بود به راحتی پذیرفته اما اگر هر گونه رویداد اتفاق می افتد در همان زمان پس از آن سوال مطرح خواهد شد," او گفت:.

50 سال سابق رودخانه که به ثمر رساند 8,830 اجرا می شود در 120 آزمون و 11,739 اجرا می شود در 378 ODIs برای پاکستان در ادامه گفت: "مردم فکر می کنم اگر یک کشور می تواند میزبان 12 به 14 تیم (16 تیم) پس چرا ICC نمی تواند نگاه پس از تیم های, بعد از همه, استرالیا یک کشور پیشرفته. یکی دیگر از چیزی است ICC نباید اجازه داد به اولویت دادن به بخش خصوصی لیگ (IPL) در روز بین المللی کریکت. این منجر به بازیکنان جوان مجبور خصوصی در لیگ های دیگر از مسابقات بین المللی."

این مربی سابق این توافق که از آن آسان است برای میزبان 16 سازمان ملل در طول T20 جام جهانی.

"استرالیا می گویند که آن را دشوار است به آن را برای مدیریت 18 تیم (16) برای این رویداد بزرگ آن را به عنوان آسان نیست. به همین ترتیب تیم پاکستان بود که در انگلستان در یک هتل و تمام امکانات ارائه شده وجود دارد, بنابراین, از آن شده است آسان برای مدیریت 18 تیم (16)," او گفت:.

سرنوشت جام ملت های آسیا که PCB خواهد شد میزبانی خنثی کشور به دلایل امنیتی نیز موضوع را به عنوان هیچ کس نمی داند سرنوشت این مسابقات در اصل برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر.

Inzamam گفت: "من هم شنیده ام که اعتراض هستند مطرح شده در تاریخ جام ملت های آسیا به عنوان آن است که برخورد با برخی دیگر از رویداد. ICC, Asian Cricket Council (ACC) و همه کریکت تخته باید با هم و به یک پیام قوی است که هر نوع برداشت (اولویت دادن به بخش خصوصی لیگ به جای بین المللی کریکت) نمی گیرد," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب