فوتبال | اتصال با بازیکنان Solskjaer می گوید مربیان

منچستر یونایتد در 10 بازی بدون شکست, اجرا, نمره 28 اهداف در سراسر مسابقات که تمام ورزشی جهانی فعالیت متوقف شد

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

منچستر یونایتد در 10 بازی بدون شکست, اجرا, نمره 28 اهداف در سراسر مسابقات که تمام ورزشی جهانی فعالیت متوقف شد با توجه به شیوع کروناویروس.

که فرم و بازگشت چند بازیکن از آسیب از جمله پل پوگبا است مدیر اوله گونار Solskjaer مشتاقانه به دنبال به جلو به بازگشت به لیگ برتر است.

در حالی که این شرایط را نمی خواهد همان است که قبل از مسابقات خواهد بود پشت درهای بسته برگزار شد و تیم ها می توانند پنج تعویض از افزایش نیمکت قدرت (نه) — نروژی معتقد است که کنار او می داند چه به انتظار.

"آخرین بازی ما (در مقابل LASK در لیگ اروپا) بود و در پشت درهای بسته. ما یک تصور خوب از بازی در مقابل هیچ fans," او گفت: در یک گفتگو با شیو ندار پایه و اساس است. "پسران ما را شروع کرده اند, آموزش, خلق و خوی بسیار خوب است و همه مشتاق برای رفتن."

با بازی در حال رشد در محبوبیت در هند 47 ساله تا به حال برخی از مشاوره به جوانه زدن مربیان در کشور است.

"این روزها وجود دارد بسیاری از ابزار وجود دارد فن آوری برای مدیریت جلسات. اما این تعامل چگونه شما در برقراری ارتباط با بازیکنان است که ماده" Solskjaer گفت.

آماده می شود

"چیزی که برای شما آسان نخواهد بود تا برای بازیکنان است. شما باید برای به چالش کشیدن آنها را در سطح مناسب تمام زمان هر دو از لحاظ فنی و تاکتیکی. فوتبال در حال تکامل است بسیار به سرعت در حال حاضر. آماده می شود, می دانم که بازیکنان خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن