کرالا قاچاق طلا: Swapna Suresh حرکت HC برای پیش بینی وثیقه می گوید درهم دیپلمات از او خواست به تماس با آداب و رسوم

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 3:01:09 pm در 30 ژوئن Swapna Suresh

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 3:01:09 pm
Kerala gold smuggling, Swapna Suresh moves HC for bail, Kerala news, Kerala high court, Kerala news, در 30 ژوئن Swapna Suresh ادعا کرد که او کارگردانی شده توسط Al Shameli به بررسی آداب و رسوم در مورد تاخیر خود را محموله به تریواندروم از امارات متحده عربی.

Swapna Suresh, زن مشکوک توسط گمرک به نقش کلیدی را در طلا قاچاق راکت در تریواندروم فرودگاه ثبت یک نرم افزار برای پیش بینی وثیقه قبل از کرالا دادگاه عالی در روز پنج شنبه. در دادخواست او ادعا کرد که او در حال دروغ دخیل در این مورد و که او تا به حال تماس گمرک در فرودگاه در جهت Rashid Al Khamis Shameli که دارای بازیگری شارژ از درهم کنسولگری در تریواندروم در مورد تاخیر در محموله.

مورد مربوط به تشنج از 30 کیلوگرم از قاچاق طلا از یک دیپلماتیک باری خطاب به کنسولگری امارات متحده عربی-کل دفتر در تریواندروم هفته گذشته است.

در این طومار دیده indianexpress.com, Suresh که در حال حاضر در اجرا اعلام کرد که اگر او استعفا داد و از کنسولگری در سپتامبر سال 2019 و پیوست PricewaterhouseCoopers به عنوان یک قراردادی کارکنان او همچنان به همکاری نزدیک با کنسولگری زیر کار در صورت درخواست بر اساس". او ادعا کرد او کمک شد به دنبال در امور اداری از کنسولگری با توجه به تجربه او در این زمینه است.

بخوانید | قاچاقچیان با استفاده از آرامش چک در میان Covid دریافت طلا از طریق شرح در spl پرواز: آداب و رسوم

در ژوئن 30, او ادعا کرد که او کارگردانی شده توسط Al Shameli به بررسی آداب و رسوم در مورد تاخیر خود را محموله به تریواندروم از امارات متحده عربی.

"دوباره در 1/7/2020, به عنوان یک کودک کار بر اساس درخواست سرکنسولگری دستور او برای تماس با گمرک محموله پیچیده تریواندروم و به عنوان بخشی از تخلیه وظایف رسمی این درخواست به نام دستیار کمیسر گمرکی و تایید وضعیت دیپلماتیک محموله. پس از آن در 1/7/2020 در مورد شب سرکنسول امارات متحده عربی دریافت کرده است یک ایمیل در دفتر دستیار کمیسر گمرک, حمل و نقل هوایی پیچیده تریواندروم درخواست حضور جناب برای تایید دیپلماتیک باری در ساعت 11 صبح روز 3/7/2020. پس از آن سرکنسول درهم رفت و به حمل و نقل پیچیده و تایید محموله و بستری قبل از گمرک گفت: محموله متعلق به او" این درخواست را بخوانید.

بخوانید | کرالا قاچاق طلا مورد: CM Vijayan می نویسد به ساعت مودی به دنبال موثر کاوشگر توسط سازمان مرکزی

بعد Suresh ادعا کرد او خواسته شده بود که برای آماده سازی یک نامه به معاون امور گمرکی به دنبال "صادرات مجدد" از محموله. در جولای 5 بار باز شد توسط مقامات گمرک در حضور کسانی که از کنسولگری امارات متحده عربی است که در آن 30 کیلوگرم طلا به ارزش 15 تومان کرور روپیه داشت پنهان همراه با برخی از اقلام مواد غذایی است.

بخوانید | مرکز گرفته جدی توجه داشته باشید از قاچاق طلا مورد می گوید: اتحادیه وزیر

همان روز Sarith کومار, که قبلا به عنوان یک حرفه ای با امارات متحده عربی کنسولگری دستگیر شد توسط مقامات گمرکی در ارتباط با قاچاق طلا. کومار در طول بازجویی به نام Suresh به عنوان همدست است.

در تلاش برای پیش بینی وثیقه Suresh ادعا کرد او تماس افسر آداب و رسوم از طریق تلفن "به عنوان در هر دستورالعمل از سرکنسولگری به عنوان بخشی از کار رسمی". "اما در حال حاضر درخواست متوجه شدم که رسانه ها در حال گسترش است متعدد داستان نادرست ادعا دخالت درخواست در قاچاق فعالیت" آن را گفت.

کرالا قاچاق طلا توضیح داد| دیپلماتیک محموله یک absconding و کنسولگری تحت اسکنر

"درخواست این است که زندگی با خانواده او متشکل از شوهر او و دو فرزند پسر که در حال مطالعه در سوم استاندارد و یک سالمند که در حال مطالعه برای سال دوم دوره کارشناسی. درخواست متعلق به یک خانواده محترم است و هیچ کیفری دارد ، همچنين متهم است که متعهد قبل از این محترم دادگاه که او به هیچ وجه قصد فرار از عدالت است."

Suresh را به اتهام نقش در راکت قاچاق طلا و اتصالات به مدیر سابق وزیر M Sivasankar تحت آنها او را به عنوان یک قرارداد با کارکنان دولت را گل سرسبد فضای پارک پروژه است snowballed به یک جنجال بزرگ در کرالا است. احزاب مخالف مانند کنگره و بی جی پی اتهام که دفتر رئیس جمهوری است که در ارتباط با راکت و خواستار استعفای Pinarayi Vijayan.

پرونده در حال حاضر جستوجو کرد توسط بخش آداب و رسوم تنها با دستگیری Sarith کومار ثبت شده تا کنون. دخالت یک رهبر اتحادیه کارگری در این مورد نیز تحت اسکنر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن