ارتش هند افسر پس از اتمام یکی از سخت ترین تعمیرات جهان چرخه مسابقات

توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 8:41:01 pm در حالت عادی RAAM دوچرخه سواران هستند تا

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 8:41:01 pm
RAAM 2020, RAAM 2020 race winner, cycling race RAAM, RAAM India, Bharat Pannu, Bharat Pannu RAAM cycle race, indian army cycle race world در حالت عادی RAAM دوچرخه سواران هستند تا در برابر عناصر آنها به عنوان سوار در سراسر ایالات متحده: صحرا گرما کوه عبور می کند غیر قابل پیش بینی باد. (منبع: گتی ایماژ/Thinkstock)

برای دگرمن بهارات Pannu, جشن پس از رکاب زدن بیش از 4000 متر در داخل ساختمان و مربی برای تکمیل مسابقه در سراسر امریکا (شارا) به معنای خواب یک بار دیگر مانند مردم عادی.

در دوچرخه سواری محافل RAAM در نظر گرفته شده است به یکی از سخت ترین نژادها. Coronavirus شیوع این سال مجبور به برگزارکنندگان آن را نگه دارید `عملا' که در آن دوچرخه سواران از سراسر جهان به رقابت در برابر یکدیگر در داخل مربیان.

بر خلاف بیشتر معروف Tour de France آن آشکار در مرحله ساعت است همیشه تیک تاک در RAAM و یک دوچرخه سوار به جیره خواب ساعت به پایان مسابقه را در زمان اختصاص داده شده.

در حالت عادی RAAM دوچرخه سواران هستند تا در برابر عناصر آنها به عنوان سوار در سراسر ایالات متحده: صحرا گرما کوه عبور می کند غیر قابل پیش بینی باد.

در مسابقه مجازی, این گم شده بودند اما وجود دارد بسیاری از چالش های دیگر و عدم تجربه دوچرخه سواری برای ساعت های طولانی در داخل خانه آن مشکل تر گفت: Col Pannu که به پایان رسید در این مسابقه در روز یکشنبه شب پس از 12 روز است.

"در منزل شما تمایل به چرخش بدن خود را بیشتر با بیرون آمدن از صندلی اغلب. هیچ گونه تجملات در دسترس هستند در داخل خانه به دلیل چرخه قاب نصب شده در یک غرفه" او گفت PTI در حالی که رانندگی و بازگشت به پایگاه خود را از ارتش حمل و نقل هوایی بال در بنگلور از پونا که در آن او شتافت.

تیم Pannu' (هر دوچرخه سوار در RAAM یک تیم پشتیبانی) در ابتدا نمی تواند خود را تغذیه درست است. او قرار بود به مصرف 250-300 کالری به شکل مایع در هر ساعت اما در روز سوم آنها متوجه شدم که ستون Pannu از دست داده بود 4 کیلوگرم است که منظور او از دست دادن کالری سریع تر از او بود و مصرف.

آنها را مجبور به دو برابر مصرف خود را به 450-500 کالری در هر ساعت از جمله مواد غذایی جامد.

"مربی ما راه اندازی شد در طراحی اتاق و من به طور مداوم wolfing کردن املت بریزید daliya و khichdi آماده در آشپزخانه در کنار درب," او گفت: ضمن تشکر از هفت عضو خدمه که خواب تنها پنج ساعت در روز است.

او در زمان اولین خواب شکستن – فقط 90 دقیقه–پس از دوچرخه سواری برای 38 ساعت. در طول 12 روز مسابقه او تنها 11 خواب معافیت از 90 یا 180 دقیقه.

در اتاق که در آن او شتافت وجود دارد پنج نمایش از جمله یک نمایش شبیه سازی, مسابقه, مسیر, طرفداران به نگه داشتن او را سرد و دوربین برای ضبط حرکات خود را دور ساعت.

در طول 12 روز مسابقه او به طور کامل قطع از جهان خارج است. این بود تنها پس از اتمام مسابقه که او آموخته حدود 20 سربازان هندی در حال مرگ در شرق لاداخ در طی یک درگیری با نیروهای نظامی است.

به عنوان در هر RAAM رهبران Col Pannu ایستاده چهارم در میان 22 سواران. قبل از او تنها سه هندی سواران به پایان رسید این مسابقه که در آن بیش از سه دهه سابقه.

دگروال Pannu در حال برنامه ریزی برای شرکت در سال گذشته RAAM اما او دچار شکستگی در طول یک عمل سوار شدن در ما قبل از مسابقه و تا به حال به رها کردن.

"این موفقیت باور نکردنی است و من آن را مدیون به تیم اختصاص داده شده است که با من برای چهار سال" Col Pannu, که همچنین جمع آوری پول برای کودکان محروم از طریق مسابقه گفت.

با "تعطیلات" بیش از او را به پیوستن به وظیفه از روز جمعه. فوری اولویت او می گوید: برای بهبود یافتن از خستگی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن