کنسولگری هند برای کمک به بازگرداندن زن در امارات متحده عربی در مواجهه با خشونت خانگی

توسط: PTI | دبی | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 6:01:44 pm زن که وارد امارات متحده عربی در ماه ژانویه

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
توسط: PTI | دبی | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 6:01:44 pm
domestic help, domestic help in lockdown, paying the domestic help, domestic help and RWA, treating domestic help fairly, plight of domestic help, indian express, indian express news زن که وارد امارات متحده عربی در ماه ژانویه گفت: در این ویدئو که او قادر به تماس با پلیس به عنوان او نمی باید یک سیم کارت. (بازنمودی تصویر)

به کنسولگری هند در دبی ارائه پشتیبانی برای بازگرداندن یک زن هندی در امارات متحده عربی که تصویری از سوء استفاده داخلی و تجدید نظر برای کمک به رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی با توجه به گزارش رسانه ها. این تصویری که نوشته شده بود در توییتر توسط یک روزنامه نگار را نشان می دهد در اشک ادعا که او در حال "مورد ضرب و شتم و ذهنی شکنجه" تا کنون پس از ازدواج او در مارس 2018, خلیج فارس, اخبار, گزارش روز پنج شنبه.

"من در خطر است. من درمانده هستم. من پول ندارم. من اصلا کارت تلفن برای تماس با خانواده من. من فقط نیاز به عدالت است. من درخواست شما لطفا به من کمک کند. کسی لطفا به من کمک کند" که دارای 13-ماه-پیر دختر گفت: در این ویدئو.

زن که وارد امارات متحده عربی در ماه ژانویه گفت: در این ویدئو که او قادر به تماس با پلیس به عنوان او نمی باید یک سیم کارت. به کنسولگری هند نیز برچسب شده در این ویدئو.

در پاسخ به کنسولگری توییتی در روز پنج شنبه که آنها در حال حاضر در تماس با این زن پس از دریافت شکایت در جولای 27.

"ما یک شکایت...در جولای 27 و ما تا به حال در تماس با او از همان روز و مطمئن باشید او از همه کمک های ممکن. او در حال حاضر بخواهد به بازگشت به هند و ما را به مطمئن شوید که او می تواند برای هند در اولین,? کنسولگری توییتی.

Neeraj Agrawal, کنسول برای مطبوعات و اطلاعات و فرهنگ در کنسولگری گفت که آنها در ارتباط با زن و شوهرش.

"ما خواسته اند او را به بازگشت به پاسپورت و ما آماده برای او تسهیل بازگشت," او گفت: به نقل از خلیج فارس اخبار.

این اولین بار نیست که این ماموریت است و مداخله در اين مورد.

در سال گذشته کنسولگری کمک به بازگشت از یک زن که تا به حال به دنبال کمک و شوهرش بود توسط پلیس دستگیر و پس از او تصویری در توییتر ویروسی رفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب