حداکثر میسون می شود 'دیر' پس از مرگ عفو

نزدیک به 100 سال پس از حداکثر میسون به زندان فرستاده شد سیرک کارگر را به اتهام تجاوز به ایرنه Tusken — در این

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

نزدیک به 100 سال پس از حداکثر میسون به زندان فرستاده شد سیرک کارگر را به اتهام تجاوز به ایرنه Tusken — در این مورد به lynchings در دلوت — عفو شد.

مینه سوتا هیئت عفو به اتفاق آرا پاک میسون در صبح روز جمعه طی بهار جلسه بود که جریان در وزارت مینه سوتا اصلاحات' Facebook صفحه.

"این است که در 100 سال گذشته," رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفت. "با پرداختن به این کار ادامه نژادپرستی نظاممند آن مجاز چیزهایی که اتفاق افتاده است به اتفاق می افتد. وجود دارد یک خط مستقیم بین حداکثر میسون و کلیتون جکسون و McGhie. وجود دارد یک خط مستقیم به آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید در خیابان مینیاپولیس. ناتوانی برای ما به آدرس لکه در کشور ما برای مدت طولانی منجر به آن شرایط است."

میسون محکوم به 30 سال زندان برای تجاوز به Tusken — که پزشکان هیچ شواهدی از در بلافاصله پس.

این کلیتون جکسون McGhie کمیته یادبود سال ها صرف کار بر روی یک عفو برای Mason, آلاباما که کشیده بود از صف کارگران از جان رابینسون سیرک پس از سفر گروه منتقل شده بود به ویرجینیا, Minn.

در میان سخنرانان در حمایت از عفو: Duluth, رئیس پلیس مایک Tusken — که عمه بزرگ شد و در مرکز داستان است.

در 15 ژوئن سال 1920 Duluthians گران به زندان کشیده و الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie به نور پست نزدیک به یک بلوک دور. هر آویزان بود در مقابل مخاطبان از حدود 10 ، 000 نفر. کارکنان جان رابینسون سیرک بودند را به اتهام تجاوز به Tusken در حالی که برگزاری جیمز سالیوان در زور اسلحه. هیچ شواهدی وجود دارد که یک تجاوز رخ داده است.

سه دلوت مردان خدمت کوتاه, زندان, جملات به صورت شورش. ماسون حدود پنج سال در زندان قبل از او منتشر شد به این شرط که او نه بازگشت به مینه سوتا برای حداقل 15 سال.

شنیدن صوتی کامل از عفو زیر:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن