شاخص گرسنگی جهانی 2019 نمی کند نماینده هند پیشرفت می گوید NITI مدیر عامل

نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 12:55:29 am NITI Aayog, مدی

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 12:55:29 am
NITI Aayog, مدیر عامل شرکت آمیتا کانت. (فایل)

NITI Aayog توصیف کرده است داده های مورد استفاده در پایه شاخص گرسنگی جهانی (GHI) 2019 — که رتبه هند در 102 میان 117 کشور — به عنوان "کهنه" و خواسته ناشران به "مشورت" دولت قبل "انتشار گزارش".

در نامه ای به GHI ناشران Welthungerhilfe و نگرانی در سراسر جهان, NITI Aayog, مدیر عامل شرکت آمیتا کانت گفت: "اطلاعات منابع مورد استفاده با توجه به هند برای محاسبه شاخص هستند متحجر و بنابراین GHI نمی تواند به درستی نشان دهنده پیشرفت هند شده است ساخت در بهبود کلی وضعیت تغذیه در کشور است."

کانت نامه مورخ 15 جولای می آید سه ماه قبل از GHI سال 2020 است.

"داده های مورد استفاده برای محاسبه GHI 2019 رتبه بندی در ارزش به طور متوسط بیش از دوره های مختلف به عنوان مثال 2016-18 برای Undernourishment; 2014-18 برای اتلاف وقت و خیره کننده و از سال 2017 به صورت زير پنج مرگ و میر (منبع داده ها از بانک جهانی FAO, WHO و يونيسف)," کانت گفت.

"متوسط ارزش ها تحت تاثیر شدید ارزش... حتی اگر بهبود در شاخص (که در مورد هند) پس از مصرف مقدار متوسط طول دوره بهبود ساخته شده را نمی خواهد به درستی نشان داده...," او اضافه شده است. "بنابراین محاسبه نمره است نه انجام شده بر روی آخرین اطلاعات و نه هیچ روش استاندارد به دنبال آن است."

کانت استدلال اگر آخرین داده ها استفاده شد و هند رتبه خواهد بود 91 به جای 102. نشان می دهد تغییرات در GHI گزارش او گفت: "نگران وزارت یعنی وزارت زن و کودک توسعه دولت هند ممکن است مشاوره قبل از انتشار گزارش و ارائه دسترسی به داده ها و روش های مورد استفاده برای محاسبه نمرات."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب