با صفر موارد چگونه Lakshadweep باقی مانده است یک جزیره آرامش میان Covid-19 طوفان

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: 22 مه سال 2020 6:33:40 pm جزیره Lakshadweep تا به ح

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: 22 مه سال 2020 6:33:40 pm
lakshadweep coronavirus cases, kerala coronavirus curve, kerala covid 19 updates, lakshadweep islands coronavirus updates, india coronavirus news, جزیره Lakshadweep تا به حال هیچ مورد مثبت از coronavirus تا کنون (Google Earth مشاهده)

در یک کشور بیش از 1.15 لاخ coronavirus عفونتهای بی سر و صدا و آرام جزایر قلمرو اتحادیه (UT) از Lakshadweep باقی می ماند یک پرت با موارد مثبت است. Nagaland و هند دو دیگر Covid-free متحده است.

مقامات بهداشت از دانشگاه تهران که از 64000 جمعیت بسیار وابسته به کرالا خود را برای نیازهای پزشکی, ویژگی, موفقیت تا کنون به اوایل آمادگی تست اجباری ساکنان آن و سخت شده است. دستیابی به خصوص قابل توجه به عنوان وجود نداشته است ثابت حرکت مردم و لوازم ضروری بین کرالا و سلیمان تا اواسط ماه مارس.

"خیلی زود ما شروع شده بود که محدود کردن ورود افراد ابتدا با گردشگران خارجی و سپس گردشگران داخلی است. ما پس از آن متوقف و همه مسافران است. زمانی که مستند تحمیل شد و مردم از Lakshadweep که می خواستم به بازگشت شد و تمام آزمایش Covid از طریق RT-PCR در کوچی و منگالور. ما آنها را به ارمغان آورد تنها در صورتی که آزمایش منفی است. همه آنها را آزمایش منفی" گفت: Dr S Sundaravadivelu های وزیر بهداشت در Lakshadweep.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

این تنها منطقی برای UT مقامات برای آزمایش و درمان آنها در کرالا به عنوان نشینان به هر حال بستگی به دولت برای درمان های پیشرفته و مهم موارد پزشکی. مقامات بهداشتی نیز مورد استفاده اولیه چند هفته از این مستند به گسترش آگاهی در میان راه دور ساکنان بخش هایی از جزایر مورد ویروس و سطح شیب دار بالا امکانات بهداشتی در مورد یک اتفاقی انتقال است.

Coronavirus اعداد توضیح داد: این مشکل متحده

"ما با استفاده از روش های معمول آگاهی با به کارگیری آشا و anganwadi کارگران برای رفتن درب به درب, آموزش مردم در مورد ویروس. اگر آنها گزارش شده تب و دیگر علائم مشکوک از Covid آنها می تواند تماس بر روی خط تلفن ما. ما در زمان نمونه برخی از موارد مشکوک و ارسال آنها را به کرالا. اما آنها آمدند منفی," او گفت:.

به عنوان یک دو لایه از احتیاط کسانی که آزمایش منفی و بازگشت از سرزمین اصلی قرار گرفتند و به خانه قرنطینه برای 14 روز. خانواده های خود بودند قرنطینه بیش از حد.

در هفته اول آوریل به یک حمل و نقل اقامت ساختمان در نزدیکی ایندیرا گاندی بیمارستان در کورٹی تبدیل شد به یک اختصاص داده شده Covid-19 بیمارستان کامل با جداسازی تخت ICU تخت و هواکش. قرنطینه مراکز باز شد در تمام 11 ساکنان جزایر اگر چه آنها نمی نیاز به قرار داده می شود استفاده کنید. "امکانات فوق بودند هنجارهای ثابت توسط مرکز" به وزیر بهداشت گفت.

البته از آن بهره مند جزایر فوق العاده است که دولت به آن می رسد را برای سلامت آن مورد نیاز است کرالا – که مثبت سابقه مبارزه با عفونت های ویروسی در گذشته است. به عنوان دیده می شود در مورد Covid-19 بیش از حد دولت با موفقیت کنترل می شود دو موج از عفونت است و در حال حاضر در وسط سوم با نرخ مرگ فقط 1.44%.

"این یک واقعیت ثابت شده (از کرالا آمادگی). نه تنها در سراسر کشور بلکه حتی در سطح بین المللی. پس ما نیست که یک ویروس شناسی آزمایشگاه به نتایج آزمایش ما با استفاده از به ارسال نمونه از موارد مشکوک به Ernakulam کالج پزشکی و دریافت این تست وجود دارد," گفت,,,, Dr K Shamsudheen ملی بهداشت ماموریت (آنهم) مدیر در Lakshadweep.

lakshadweep coronavirus cases, kerala coronavirus curve, kerala covid 19 updates, lakshadweep islands coronavirus updates, india coronavirus news, این 64,000 مردم در این جزیره هستند به شدت وابسته به کرالا خود را برای نیازهای پزشکی

در چند هفته آینده به عنوان مستند مقررات دریافت بیشتر آرام و جزایر آماده شدن برای حرکت به سرزمین اصلی مقامات در نظر گرفتن مراحل احتیاط. مدرسه و دانشگاه, دانش آموزان, برنامه ریزی برای نوشتن امتحانات خود را در کرالا را به حرکت بیش از حد.

"ما باید آمد تا با یک پروتکل که اجازه خواهد داشت و نه (برای رفتن). مردم نیاز فوری غیر Covid مراقبت های پزشکی ارسال خواهد شد توسط کشتی. در صورت حاد در موارد اضطراری آنها ارسال خواهد شد از طریق هلی کوپتر. دانش آموزان را به نوشتن در امتحانات و یا کارگران رفتن به کرالا باید به درخواست برای عبور از طریق e-jagratha پورتال. اگر آنها مشابه عبور از کرالا آنها را مجاز به سفر" گفت: Dr S Sundaravadivelu.

"اما کسانی که در آینده باید برای گرفتن آزمایش منفی برای Covid قبل از سوار شدن به کشتی" او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب