فراری گزینه های در جستجوی خود به جای Vettel

با سباستین Vettel و فراری فراق راه در پایان 2020, آرزو صندلی در تیم ایتالیایی است برای grabs. هندو به نظر می ر

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

با سباستین Vettel و فراری فراق راه در پایان 2020, آرزو صندلی در تیم ایتالیایی است برای grabs. هندو به نظر می رسد رقیب احتمالی به شریک زندگی چارلز لکلرک در سال 2021.

لوئیس همیلتون: هیجان انگیز ترین گزینه بلکه حداقل به احتمال زیاد به رخ می دهد.

وجود دارد چند ابر دود نسبت به پایان سال گذشته هنگامی که آن گزارش شد که شش بار قهرمان و فراری رئیس جان Elkam دیدار داشته.

فراری ارائه خواهد شد بریتن که تحت سلطه با مرسدس بنز یک چالش جدید و شاید حتی بزرگتر paycheque قبل از او هم در کار خود را.

Carlos Sainz جونیور: به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود یکی از مدعی است.

سابق Red Bull آکادمی راننده پیوست مک لارن در سال 2019 تولید برخی از ستارگان راند و در پایان ششم در مسابقات قهرمانی.

اسپانیولی اجرا می توانید قوی دیسک و سهام خود را به ضربه بالا با وجود نداشتن یک مسابقه برنده نشده است.

Daniel Ricciardo: استرالیا با ریشه های بلند مورد نظر به مسابقه برای فراری اما تا به حال به حل و فصل برای رنو زمانی که او تصمیم به ترک ردبول پس از سال 2018 است.

بسیار سریع در مقدماتی Ricciardo یکی از بهترین در کشیدن حرکت در مسیر. اما آیا فراری تمایل به تحمل دو آلفا-مردان باقی مانده است دیده می شود. و او در حال رفتن به آمده ارزان است یا نه.

Valtteri Bottas: فین می تواند سمت چپ-انتخاب رشته خود را برای هیچ و بی معنی رویکرد است. او نشان داده در مرسدس بنز است که او به عنوان سریع به عنوان همیلتون اما تلاش کرده است با استفاده از تایر های مدیریت و فصل طولانی ثبات است.

او می تواند کامل شماره 2 به لکلرک قادر به برنده شدن در مسابقه و کمک به فراری در سازنده' قهرمانی بدون ناراحت کننده تیم هماهنگی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن