بهترین استفاده را ببرید جامپینگ بادی بهره ببرید - بیاموزید این 10 پیشنهاد

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین شهربازی های تهران را به شما ارائه دهیم تا اگر تصمیم گرفتید علاوه بر باز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین شهربازی های تهران را به شما ارائه دهیم تا اگر تصمیم گرفتید علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی تهران زمانی را به تفریح در شهربازی ها اختصاص دهید، گزینه مناسب را با توجه به امکانات، بازیها و فاصلهاش از محل زندگیتان انتخاب کنید. از خصوصیات مهم جامپینگ پرش اینتکس میتوان به قیمت پایین ، حمل آسان ، نصب سریع در منازل و مهد کودک ها ، استفاده به عنوان استخر توپ و کلبه بازی، اشاره کرد . از بازیهای فان تایم میتوان به شبیهساز مسابقات فرمول یک، شبیهساز هواپیماهای جنگی، چرخ و فلک، فوتبال دستی و خیلی از بازیهای هیجانانگیز دیگر اشاره کرد. از نقاط قوت شهربازی اکسیر میتوان به عدم وجود دیگر شهربازیها با امکانات مشابه در منطقه شهرک غرب مشهد (قاسمآباد) اشاره کرد. قیمت جامپینگ بادی ، فروش قلعه بادی و قصر های بادی ، خرید قلعه جامپینگ بزرگ و کوچک حفاظ دار و تور دار ، قلعه جامپینگ تمام بادی را با کمترین قیمت و ارزانترین قیمت بازار به صورت عمده و جزئی در فروشگاه اینترنتی و نمایندگی مرکزی جامپینگ بادی سایت شاپ اینتکس انجام میشود .

جهت خرید تشک های پرش کودکان مخصوص خانه و مهد کودک هابا برند اینتکس و بست وی در سایت اینتکس ، شرکت اصلی اینتکس سایت اینتکس شو به قسمت جامپینگ بادی مراجعه کنید . اگر قصد دارید تا از تخفیف شهربازی هپی لند مشهد بهرهمند شوید، میتوانید از طریق سایت شهربازی هپی لند، اقدام به خرید کارت تخفیف این مجموعه کنید. این دیوارههای به شکل شیشهای بوده و رنگهای شاد و جذابی دارند. بازی با این وسیله به این شکل است که کودک وارد سازه میشود و با بالا و پایین پریدن در کنار موانع خود را به چالش میکشد. طنابی با قابلیت فنری که ظرفیت فشار و شک ناگهانی را دارد و معمولاً دارای پوشش لاستیکی میباشد. جامپینگ بادی کودکان یکی از محصولات کار آمد برای بازی کودکان در منزل و مهد کودک ها میباشد که با طراحی زیبا و رنگ های شاد تولید میشوند و قیمت مناسبی نسبت به ترامپولین فنری و فلزی دارند . یک شهربازی روباز که پر شده از بازیهای گوناگون برای افراد مختلف در سنین متفاوت.

فارغ از هدف سفر، بی شک دیدن جاهای گردشگری تهران باید در لیست برنامه های شما قرار داشته باشد زیرا بعد از بازدید این مکان های دیدنی از زیبایی های آن لذت خواهید برد. فراموش نکنید که این شهربازی مانند چند مورد قبلی، درون یک مجتمع قرار گرفته است. نام این مجتمع امیر است و بهخاطر موقعیت تجاریاش، میتوانید به فروشگاهها، رستورانها و فضاهای تفریحی و تجاری دیگری هم دسترسی داشته باشید. در ادامه اسامی وسایل و دستگاههای بازی موجود در شهربازی مجتمع اکسیر مشهد آورده شده است. کودکان در روبوکیدز به برقراری ارتباط با رباتها و تعامل با آنها میپردازند و روند بازیها را طی میکنند. در کیدز گاردن با کمک مربیان، از فرزندان شما بهطور کامل مراقبت میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده آنها را به این شهربازی و مربیانش بسپارید. غیر از این موارد، میتوانیم به خانه کودک با مربی مخصوص برای کودکان، امکان برگزاری جشن تولد و مراسم، برگزاری کلاسهایی مثل نقاشی، سفالگری و کلاسهایی دیگر اشاره کرد. در باغ علم نوجوان، امکان برگزاری جشن تولد با فضای علمی هم وجود دارد. نگارستان از بزرگ ترین باغ های دوران قاجار محسوب می شود که می توان با گذراندن زمان در این جای گردشگری تهران برای ساعاتی از شلوغی و سر و صدای شهر فاصله گرفت. C ontent has been c re ated ᠎by G SA  C​on᠎te nt G᠎ener at​or D​emover᠎sion.

قایق پرشی، هاکی، راپل هوایی، پیست پرش در آسمان و خیلی از بازیهای دیگر در این بوستان قرار دارند که میتوانید از آنها بهرهمند شوید. فان تایم ارگ تجریش با مساحت 2000 مترمربعی خود حدود 115 بازی را درونش جای داده و اغلب آنها هم کامپیوتری هستند. جنس بدنه قلعه و جامپینگ با استفاده از پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده که در زمان استفاده کوچک ترین صدمه ای به آنها وارد نمی کند. در نتیجه هم کودکتان از روزی که داشته نهایت استفاده را میکند و با زمانی که شما برای خرید میگذارید خسته نمیشود و هم شما با خیالی راحت میتوانید برنامههای خود را عملی کنید. سبک و قابل حمل برای استفاده درمنزل یا ویلا، تشکی نرم و راحت برای بالا و پایین پریدن کودکان، دارای سطحی باد شونده، ساخته شده از PVC مستحکم و آزمایش شده، دریچه با ویژگی دمیدن و تخلیه باد سریع. این جامپینگ را میتوانید در ویلا، مسافرت، حیاط منزل و فضاهای داخلی راه اندازی کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن