پارک طرفداران مشتاق برای reopenings اما برخی می گویند که آنها را دور ماندن

اما علاقه مندان به وزن مقید کردن خود خواسته به بازگشت به مرکزی فلوریدا جاذبه های برابر سلامت خود نگرانی و ترس

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

اما علاقه مندان به وزن مقید کردن خود خواسته به بازگشت به مرکزی فلوریدا جاذبه های برابر سلامت خود نگرانی و ترس از جمعیت بزرگ.

"من از دست همه چیز. من بسیاری از دوستان است که من تنها در پارک, بنابراین من قطعا می خواهید برای رفتن در روز اول یا قطعا در هفته اول می گوید:" مایکل Muldoon زندگی می کند که در لیکلند فلوریدا. "من قصد دارم به دنبال اقدامات ایمنی. حتی مامان من می خواهد من بروم چرا که او می توانید ببینید که چگونه بی حوصله هستم."

اما اضطراب است که برنده بیش از سرگرمی برای کریستن Pettineo که بازدید دیزنی جهان هر تابستان از آنجا که او یک کودک بود. در حال حاضر او خود 3 ساله دختر که با وسواس "یخ زده".

"برای من, شخصا, من برنامه ریزی در بازدید از تا زمانی که وجود دارد یا یک واکسن یا درمان" Pettineo می گوید.

مدیران و کارشناسان ذکر شده ممکن است تغییرات در فروشگاه برای پارک در سراسر جهان. در میان ملاحظات محدود کردن تعداد افراد مجاز در داخل, تاریخ, خاص, فروش بلیط, مجازی صف تشدید بهداشت روش چهره-پوشش الزامات متوسط چک و تأکید بر شش فوت از جدایی بین مردم است که پیشنهاد شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

برخی از این اقدامات و دیگران را در مکان و زمانی که دیزنی لند شانگهای بازگشایی بیشتر از آن رفت و آمد مکرر در روز دوشنبه.

این تغییرات نیز دلسرد Pettineo که جان در آستین تگزاس.

"اگر من قصد دارم به پوشیدن یک ماسک صورت اگر من رفتن به قادر به دیدار با شخصیت های, اگر من نخواهد بود قادر به سوار شدن به همه سواری و تجربه رژه ... من فقط نمی دانم اگر این است که حتی ارزش آن را," او می گوید.

دنی Bogue دیزنی جهان سالانه passholder از اورلاندو موافق است.

"قرار دادن تمام مسائل مربوط به سلامت به کنار من فقط نمی فهمم چرا مردم می خواهم برای رفتن" او می گوید. "من احساس می کنم اگر من به نگه دارید تا به حالت عادی آن را برای رفتن به ... مدت زمان طولانی قبل از من برای رفتن به یک پارک."

او بیشتر به دنبال اقدام دولت و تست عمومی برای ایمنی پیشنهادات.

"من موضع است که هنگامی که من شروع به احساس راحتی بیشتری در مورد رفتن به Publix هر هفته پس شاید من شروع به در نظر گرفتن, دیزنی" Bogue می گوید. "من می دانم که وجود دارد مردم وجود دارد ... که فقط بیشتر یا کمتر پرتاب احتیاط به باد."

شارون رودلف زندگی می کند که در ساراسوتا و سالانه عبور به دیزنی جهان و جهانی را لغو کرده است دو گردش به اورلاندو از جمله یکی با خانواده مجموعه ای را به بازی شیر یا خط دانه در طول مردی Gras رژه در استودیو یونیورسال.

"این یک تجربه زندگی است. ما قرار بود برای رفتن بر روی شناور. من خیلی هیجان زده بود. ما تا به حال بسته بندی شده," او می گوید. اما نگرانی در مورد دیابت نوع 2 وضعیت و به خاطر او زندگی با 76 ساله و مادر او را به سبب تجدید نظر حتی قبل از پارک های تعطیل. او فکر می کند آن را شش ماه به یک سال قبل از او سرمایه گذاری بازگشت.

یک دلیل: او فکر می کند بازدید کنندگان نمی خواهد قوانین بازی.

"من کاملا مطمئن 100% اعتماد به نفس است که مردم نمی خواهد آنها را دنبال کنید. چرا که به عنوان شواهد "لطفا بدون فلش عکاسی'. ... 'لطفا انتخاب یک ردیف و حرکت تمام راه را به پایان آن ردیف است.' ... آنها به پیروی از قوانین است که دیزنی قرار می دهد و به بازی در حال حاضر," او می گوید.

حتی با محدود پارک ظرفیت شگفتی های او در مورد شش پا فاصله بین غریبه ها.

"که در آن مردم در حال رفتن به رفتن ؟ به اندازه کافی وجود ندارد فیزیکی زمین فضا برای همه برای حفظ شش پا در همه زمان ها," او می گوید.

Inram صدیقی و خانواده اش را در بسیاری از سفرهای یک سال از بوکا ریتون به اورلاندو پارک. همسر خود را در خط مقدم پزشک در یک COVID-19 واحد در جنوب فلوریدا بیمارستان و استراتژی خود را برای دیدار هر چه زودتر به جای بعد.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به میان اولین افرادی وجود دارد چرا که ما فکر می کنیم این پارک خواهد بود تمیزترین. ما فکر می کنیم که کارکنان خواهد بود که بیشتر مراقب باشند و پس از آن ما فکر می کنم خواهد بود که بیشتر مراقب باشند," او می گوید.

او انتظار دارد که موجی از coronavirus موارد در پاییز, اما او همچنین انتظار دارد دیزنی و دیگر theme-پارک شرکت ها به دنبال روش موثر.

"این نمی تواند یک وری" صدیقی می گوید. "آنها باید برای انجام این کار درست است."

هنوز هم وجود دارد عناصر از جاذبه های او را از او می گوید.

"من فکر می کنم ما نمی فضاهای محصور با هر غریبه," او می گوید. وی با اشاره به این هزاره شاهین: قاچاقچیان اجرا جاذبه در دیزنی استودیوهای هالیوود از مونوریل است که اجرا می شود به پادشاهی سحر و جادو و Epcot همراه با دیگر آهسته در حال حرکت ،

بازدید کنندگان پارک در حال ارزیابی مجدد یک بار-بی ضرر شرایطی که در حال حاضر زیر سؤال ببرند. آنها تعجب که چگونه پارک ها رسیدگی خواهد شد دست در جاذبه های Men in Black: Alien Attack در استودیو یونیورسال و داستان اسباب بازی مانیا در استودیوهای هالیوود و یا کوچک قبل از نشان دادن مناطق قطب جنوب, جاذبه, در سی ورلد و عمارت خالی از سکنه در پادشاهی سحر و جادو و همچنین محکم طراحی فضاهای دنیای جادوگری هری پاتر در جهانی پارک.

پارک عملیات و لجستیک بهره برایان بیکر دیزنی سالانه passholder زندگی می کند که در آلتامونت اسپرینگز. او قصد دارد برای رفتن در روز اول پارک ها باز هستند.

"من علاقه مند به ... چه تغییرات امنیتی ساخته شده است در رابطه با لمس کردن مردم شخصی اقلام چرا که در حال حاضر برای رفتن به یک چیز بزرگ است," او می گوید. "منظورم این بود قبل از بسته شدن اما حتی بیشتر از زمانی که آنها بازگشایی هر زمان است."

او همچنین شگفتی در مورد رفت و آمد مکرر سیستم حمل و نقل.

"این بدان معنی نیست که من قصد دارم در اتوبوس," او می گوید. "این فقط بدان معنی است که من قصد دارم به مشاهده اینکه آیا آنها در حال اجازه دادن به مردم در اتوبوس."

بیکر می گوید او ایمنی آگاه است.

"اما من نمی همچنین فکر می کنم که شما باید ترس از دیزنی جهانی برای شش ماه آینده یا," او می گوید.

برنارد Pettiford یک passholder از اورلاندو می گوید تمایل خود را لیست شامل کاهش ظرفیت پارک و بسیاری از ضد عفونی کننده دست.

"من قطعا مرگ به," او می گوید. او به تازگی به حال یک staycation هستید در یک هتل در نزدیکی دیزنی.

"من به معنای واقعی کلمه بود شاید پنج دقیقه از پارک و آن را فقط به من بیمار دانستن است که من حتی نمی تواند واقعا رانندگی بیش از وجود دارد به دلیل وجود دارد هیچ چیز برای دیدن" او می گوید.

همچنین در لیست خواسته است که سوار بر Hagrid جادویی موجودات موتور, ماجراجویی, غلتک coaster در یونیورسال و جزایر از ماجراجویی است. اگر چه مورد علاقه خود را پارک حیوانات دیزنی پادشاهی در توقف بعدی خود را است سحر و جادو پادشاهی Pettiford می گوید.

"برای من رفتن به عقب وجود دارد در حال رفتن به دیزنی احساس واقعی دوباره," او می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب