Gurbux سینگ به خاطر یک کلوسوس

"Balbir سینگ (Sr) فوق العاده بود بهترین گلزن یکی از بهترین هند تا کنون تولید شده و جهان تا به حال دیده می شود.

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

"Balbir سینگ (Sr) فوق العاده بود بهترین گلزن یکی از بهترین هند تا کنون تولید شده و جهان تا به حال دیده می شود. او آرام و ساکت در این زمینه بود اما یک فرصت طلب" گفت: 1964 توکیو در المپیک مدال طلای Gurbux سینگ در ادای احترام به یکی از همه زمان نوابغ از ورزش است.

به عنوان یک نوجوان Gurbux به حال امتیاز از تماشای Balbir در عمل و البته به طور خلاصه در برابر او. "این اولین بار من تو را دیدم او را در لکنو در سال 1952. افسانه مانند Balbir, دارام سینگ Uddham سینگ و Trilochan سینگ بودند در عمل است.

"سپس من به بازی در برابر او در نیمه نهایی در سال 1955. من به او را بهتر می دانم در سال 1959 زمانی که او در اردوگاه شارژ از تیم ملی قبل از بازی های المپیک" Gurbux که صعود یک برنز در بازی های المپیک 1968 و طلا در سال 1966 در بازی های آسیایی گفت: هندو در روز دوشنبه.

به خاطر سپردن Balbir بازی Gurbux گفت: "او را تبدیل حتی نیمه شانس. بازدید خود بسیار قدرتمند بودند. Balbir یک افسانه است از دورانی که بازیکن شد و خود ساخته. وجود نداشت مربیگری. حداکثر شما برخی از مشاوره."

هشتاد و چهار سال Gurbux گفت: افسانه مانند Balbir استفاده می شود برای جذب تماشاگران به ایستد. "ما بزرگ شد به دنبال او. Keshav دات که نه خوب است و یکی از آخرین سمت چپ از سال 1948 دسته ای. بازیکنان مانند Balbir, Keshav و K. D. سینگ ببو ما الهام. فوق العاده بود به تماشای آنها را در عمل" گفت: Gurbux.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن