Vijay Rupani: 200 بیشتر هواکش تومان 100cr جدید Covid بیمارستان در سورات

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:51:55 am سانتی متر Vijay

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:51:55 am
Vijay Rupani, covid-19 cases in surat, covid-19 daimond industires cases, 200 more ventilators in surat, surat new covid hospital, indian express news سانتی متر Vijay Rupani همچنین هشدار داد که الماس و صنایع نساجی اجتماعی را حفظ فاصله و دیگر Covid هنجارهای. (فایل)

با توجه به افزایش اخیر در Covid-19 موارد در سورت وزیر Vijay Rupani گفت: دولت خود را صرف 100 تومان کرور روپیه برای تبدیل دو بیمارستان ساختمان در سورت های جدید عمران ساختمان و محوطه بیمارستان به Covid امکانات. علاوه بر این 200 هواکش نیز در دسترس خواهد در این شهرستان در یک یا دو روز او اضافه شده است.

آن را 8 تا 10 روز برای آماده سازی سلول های بنیادی بیمارستان در حالی که کلیه بیمارستان را حدود یک ماه Rupani به خبرنگاران گفت: در طول سفر خود به شهرستان در روز شنبه به بررسی Covid-19 وضعیت. او همراه بود توسط معاون وزیر Nitin پاتل است که دولت وزیر بهداشت.

سورت شده است گزارش 100 به علاوه موارد روزانه از ژوئن 20 و به طور متوسط 200 به علاوه پس از 29 ژوئن حداکثر بودن از الماس و نساجی خوشههای کسب و کار به زودی پس از باز کردن-1.

"دولت تصمیم گرفته است برای تبدیل سلول های بنیادی بیمارستان و کلیه بیمارستان جدید بیمارستان مدنی به محل اختصاص داده شده Covid امکانات در هزینه 100 تومان کرور. کار داده شده به شش سازمان های مختلف و آنها را تکمیل و آن را در جای پای جنگ. سورات است که تمرکز ما با توجه به افزایش تعداد موارد مثبت," Rupani گفت.

"ما در حال مصرف روزانه سهام از وضعیت در سورات. ما تصمیم به ارسال 200 هواکش به سورات و اطمینان از آن می رسد در یک یا دو روز. به بیمارستان های خصوصی نیز توافق برای ذخیره 50 درصد از تخت خود را برای Covid-19 بیماران" Rupani اضافه شده است. او همچنین گفت که 100 Dhanvatri raths مستقر شده اند توسط سورات شهرداری شرکت.

CM همچنین هشدار داد که الماس و صنایع نساجی اجتماعی را حفظ فاصله و دیگر Covid هنجارهای. "اگر قوانین مسخره واحد و بازار باید بسته شود چرا که اولین مسئولیت ما این است که به اطمینان حاصل شود که عفونت نیست افزایش" Rupani گفت.

BJP MLA از Majura صندلی در سورت های سخت Sanghavi گفت که او درخواست کرده بود Rupani و پاتل به Actemra (توکلیزوماب) تزریق در دسترس به بیمارستان های خصوصی درمان Covid-19 بيمار. "ما همچنین درخواست شده است که Covid-19 تست اجازه داده می شود در OPD ، اگر تست انجام می شود در مراحل اولیه مثبت بیماران را می توان شناسایی در اولین" Sanghvi گفت.

Navsari MP C R Patil و وزیر امور خارجه برای سلامت Kishor Kanani, که همچنین یک MLA از سورت خواسته شده است به ماندن در تماس با رهبران و انجمن ها از هر دو نساجی و صنایع الماس به طوری که آنها به دنبال Covid-19 دستورالعمل.

وزیر و معاون خود را ملاقات کرد, شرکت منطقه مقامات دولت و همچنین نمایندگان جدید عمران بیمارستان SMIMER بیمارستان خصوصی و پزشکان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن