IPL در امارات متحده عربی: BCCI به دنبال دولت nod

ساعت پس از T20 جام جهانی را به تعویق هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) تلاش کرده است تا دولت مرکزی را تصویب برای

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

ساعت پس از T20 جام جهانی را به تعویق هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) تلاش کرده است تا دولت مرکزی را تصویب برای انجام Indian Premier League (IPL) در امارات متحده عربی بعد از این سال.

"ما به طور رسمی به دنبال دولت هند را تصویب صبح امروز به نقل مکان IPL به امارات متحده عربی. بسته دولت پاسخ شورای حکام را نهایی خرما و امیدوارم تا هفته آینده" IPL حاکم رئیس شورای Brijesh پاتل گفت هندو در روز سه شنبه.

در روز دوشنبه به شورای بین المللی کریکت (ICC) اعلام کرد که T20 جام جهانی زودتر از برنامه ریزی اکتبر 18 به 15 نوامبر تا به حال به تعویق افتاده است 2022. هنگامی که تاخیر شد مهر BCCI چرخش به عمل در هیچ زمان.

در حالی که پاتل غیر صریح در مورد تاریخ آن قابل درک است که BCCI در مشورت با پخش خواهد شد نهایی یا سپتامبر. 26 Nov. 7 یا سپتامبر. 26 Nov. 14 پنجره است.

این اجازه خواهد داد که تیم ملی زمان کافی برای رعایت اجباری قرنطینه در استرالیا قبل از آزمون سری شروع on Dec. 3.

با گسترش COVID-19 سراسر هند BCCI در سمت چپ بود با هیچ چاره ای اما برای تغییر لیگ در خارج از کشور. مجموعه به صحنه در دبی و ابوظبی و شارجه در این مسابقات به احتمال زیاد نیاز به ایجاد یک زیستی-محیط امن است.

در حالی که برخی از فرانچایز را آغاز کرده اند صدایی بازیکنان خود را در مورد قبل از خروج از اردوگاه در هند حق رای دادن مدیران به امید شنیدن به طور رسمی از BCCI قبل از آخر هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب