گجرات: پنل تشکیل می شود برای تصمیم گیری در قبیله ای وضعیت 3 جوامع

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 9 سال 2020 5:04:59 am برای حل این مسئله و تصمیم گ

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 9 سال 2020 5:04:59 am
gujarta tribal peole, gujarat tribal communities, gujarat panel for tribal status, gujarat tribal status commission, indian express news برای حل این مسئله و تصمیم گیری مشروع بهره مند از ST وضعیت در میان اعضای جوامع سه کمیسیون تشکیل شده است. (بازنمودی)

به گجرات دولت در روز چهارشنبه گفت که پنج عضو کمیسیون تشکیل خواهد شد برای شناسایی اعضای Rabari, Bharvad و Charan جوامع زندگی در nesses (کوچک و بیضی شکل hutments ساخته شده از گل) از Gir بردا و Alech مناطق کشور که واجد شرایط دریافت مزایای برنامه, قبیله (ST) ،

این کمیسیون خواهد بود که به ریاست یک قاضی بازنشسته دادگاه عالی شامل دو منطقه قضات یک بازنشسته جنگل افسر و یک بازنشسته درآمد افسر.

دولت مرکزی تا به حال از طریق اطلاع رسانی مورخ 29 اکتبر 1956, اعطا, ST, وضعیت مردم از Rabari, Bharvad و Charan جوامع زندگی در nesses از Gir بردا و Alech در دولت است.

بسیاری از قبایل رهبران جامعه شده اند اعتراض برای مدتی وی از سوی مامورین که تعداد زیادی از مردم که زندگی می کنند نه در nesses موفق به دریافت ST گواهینامه ها و بهره گیری های بی مورد رزرو مزایای عمدتا در مشاغل دولتی. رهبران Rabari, Bharvad و Charan جوامع نیز برگزار مقابله با تظاهرات.

برای حل این مسئله و تصمیم گیری مشروع بهره مند از ST وضعیت در میان اعضای جوامع سه کمیسیون تشکیل شده است. تصمیم گرفته شد در دولت جلسه هیئت دولت به ریاست وزیر Vijay Rupani. قبیله ای وزیر توسعه Ganpat Vasava تصمیم عمومی در حالی که گفت که این کمیسیون تشکیل شد و پس از سه ارشد و وزرای کابینه برگزار شد جلسه با نمایندگان قبیله ای جامعه و از Rabari, Bharvad و Charan جوامع است.

Vasava گفت که در حالی که با توجه به نمایندگی دولت دولت تصمیم گرفته است برای تشکیل این کمیسیون به اطمینان حاصل شود که قبایل را که واجد شرایط برای مزایای عاری از حق خود و دیگران نمی ناروا بهره مند شوند.

او گفت که نمایندگان از هر دو طرف داده بود رضایت خود را برای تشکیل پانل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب