گجرات: 7 ولسوالی دامان در آماده باش NDRF تیم در ایستاده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ahmedabad, Rajkot, Surat | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 6:34:09 am اتحا

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ahmedabad, Rajkot, Surat | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 6:34:09 am
Daman high alert, Nisarga cyclone, NDRF team, Gujarat news, Indian express news اتحادیه وزیر امور Amit Shah مطمئن باشید همه کمک به گجرات بیش از یک کنفرانس ویدئویی با وزیر Vijay Rupani در روز دوشنبه.

در پی 'Nisarga' سیکلون ساختمان بیش شرقی-مرکزی و مجاور جنوب شرقی دریای عرب و هفت ولسوالی سورت Navsari, Valsad, Dang و بهروچ در جنوب گجرات باونگر و امرلی در Saurashtra در علاوه بر این به Union territory of Daman قرار داده شده است کرده است.

فاجعه ملی پاسخ نیروی (NDRF) مستقر 11 تیم در گجرات و در دامان و دیو و Dadra and Nagar Haveli, همراه با پنج تیم از وزارت امور خارجه در واکنش به این فاجعه نیروی (SDRF). بیشتر تیم های که قرار داده شده است در ایستاده در نزدیکی مناطق. تمام سواحل بسته شده اند و به ماهیگیران خواسته شده است نه به سرمایه گذاری به دریا.

اتحادیه وزیر امور Amit Shah مطمئن باشید همه کمک به گجرات بیش از یک کنفرانس ویدئویی با وزیر Vijay Rupani در روز دوشنبه.

به عنوان طوفان است به احتمال زیاد به ضربه در ژوئن 3, Rupani است به دادگاه تجدید نظر به مردم ولسد سورت بهروچ, Navsari و Saurashtra را باونگر و امرلی مناطق به ماندن در خانه در ژوئن 3 و 4.

روز دوشنبه در باونگر براثر اصابت رعد و برق در حالی که بخش هایی از منطقه امرلی نیز تجربه کرده, دوش نور به عنوان پوشیده از ابر شرایط و بارش پراکنده فعالیت ادامه داد و در Saurashtra منطقه در روز دوشنبه.

باونگر شهر 25 میلیمتر باران به عنوان یک رعد و برق ضربه زدن به شهرستان دیر صبح. باران همراه با بادهای توفانی ناپاكى تشبيه كرده كه درختان در حداقل 25 مکان از جمله Shashtrinagar, Fulsar Smasan, Kumbharvada, غوغا, دایره RTO دفتر Sidsar, Vaghavadi جاده Rupam چوک Kaliyabid.

آب-ورود به سیستم نیز گزارش شده در نزدیکی ایستگاه راه آهن. سیل اتاق کنترل از Bhavanagar شهرداری شرکت گفت که چند وسایل نقلیه مورد گزارش آسیب دیده پس از درخت افتاد روی آنها نزدیک غوغا دایره و یک زن و شوهر از مکان های دیگر در شهرستان.

باران ادامه داد: برای دومین روز در منطقه امرلی. نور دوش گزارش شده از Khambha taluka اما هیچ گزارش هر گونه حادثه نامطلوب از هر نقطه.

Rupani ریاست جلسه را به سهام از وضعیت پیش از طوفان در گاندینگر در روز دوشنبه. CM همچنین بررسی وضعیت جنوب و Saurashtra مناطق از طریق ویدئو کنفرانس با مربوطه منطقه جمع آوری شده است.

ماهیگیران و نمک پان کارگران از مناطق کم ارتفاع خواسته شده است برای نقل مکان به مکان های امن تر قبل از پنج شنبه ظهر. همچنین در طول جابجایی به منظور جلوگیری از گسترش عفونت کروناویروس آن را کارگردانی شده است برای اطمینان از استفاده از ماسک و اجتماعی فاصله.

Surat منطقه جمع آوری Dr دانيال پاتل در یک پیام صوتی گفت: "این امکان وجود دارد که آن را ممکن است تبدیل به یک طوفان شدید. آن پیش بینی شده است که مناطق مختلف در جنوب گجرات را دریافت سنگین به بارندگی متوسط و مشابه اتفاق خواهد افتاد در 4 ژوئن. در حال حاضر هیچ ماهیگیران از سورات است در دریا."

Suvali, Dabhari و دوما سواحل در سورات بسته شده اند بلافاصله و کشاورزان توصیه شد برای تغییر خود کشاورزی تولید و به سایبان برای جلوگیری از آسیب.

طبق هندی هواشناسی بخش (آی) در ژوئن 3 بادهای غرب با سرعت 90-110 kmph همراه با بارش باران های سنگین انتظار می رود که در مناطق کم دروغ از مناطق جنوب گجرات از جمله سورت Navsari, Valsad, Dang و بهروچ همراه با Saurashtra مناطق باونگر و امرلی و Union Territory of Daman.

"افسردگی بیش از شرق مرکزی و مجاور جنوب شرقی دریای عرب به سمت شمال-شمال غرب با سرعت 13 kmph که در روز دوشنبه. آن است که به احتمال بسیار زیاد به شدت به یک افسردگی عمیق بیش از شرق مرکزی و مجاور جنوب غربی دریای عرب و تشدید بیشتر به یک سیکلون طوفان بیش از شرق و مرکزی دریای عرب پس از آن در طول 24 ساعت" گفت: آی اضافی مدیر در احمدآباد منطقه ای مرکز Manorama Mohanty.

دستورالعمل های داده شده به سوال همه ماهیگیران در دریا به بازگشت بلافاصله همراه با یک 24×7 اتاق کنترل که راه اندازی شده است در دولت و سطح منطقه.

این تصمیمات گرفته شد و دستورالعمل های صادر شده در طول یک جلسه از درآمد وزیر Kaushikbhai پاتل و دبیر کل آنیل Mukim همراه با ارشد, وزرای امور خارجه دولت که بررسی وضعیت منطقه جمع از طریق ویدئو کنفرانس از دولت عملیات اضطراری مرکز (SEOC) در گاندینگر.

بیشتر در پی جاری Covid-19 pandemic برای اطمینان از قطع برق بیمارستان ها و ژنراتور مجموعه قرار داده شده است در ایستاده.

اضافی دبیر کل درآمد Pankaj Kumar اعلام کرد که همه کسانی که در جابجایی و تیم های امداد و نجات باید مجهز به ماسک های دست sanitisers, PPE کیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب