'پسر من باید زنده': پدر و مادر و طرفداران را مورد پلیس پاسخگویی به مینه سوتا در مجلس سنا طول می کشد تا تغییرات

پانل مجلس سنا روز سه شنبه وزن پنج طرح با هدف ممنوعیت chokeholds تقویت آموزش پلیس و باز شدن اطلاعات در مورد نیر

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

پانل مجلس سنا روز سه شنبه وزن پنج طرح با هدف ممنوعیت chokeholds تقویت آموزش پلیس و باز شدن اطلاعات در مورد نیروی مرگبار برخورد و آنها شنیده شهادت عاطفی از والدین Minnesotans کشته شدن توسط پلیس, حقوق مدنی, طرفداران و مقامات مجری قانون. سنا به رای در اقدامات شنبه بعد از ظهر.

توافق قانونگذاران که شامل اکثریت که در مجلسی گفت: این طرح می تواند اولین گام در پرداختن به تنش بین پلیس و جوامع از رنگ های زیر جورج فلوید را قتل به دست پلیس مینیاپولیس. در ضمن دموکرات که کنترل ایالت مینه سوتا در مجلس نمایندگان و DFL رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خواست جمهوریخواهان برای گوش دادن به جوامع رنگ و پیشرفت بیشتر پیشنهاد که نگه داشتن افسران پلیس پاسخگو برای استفاده از نیروی مرگبار.

فشار برای تغییر policing قوانین و تصویب پلیس پاسخگویی اقدامات می آید هفته پس از فلوید کشته شد در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. یک نوار ویدئویی توسط یک تماشاچی در صحنه نشان داد فلوید درخواست کمک کرد و گفت او نمی تواند نفس به عنوان افسر سابق Derek چوین زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه. بخش نمی بلافاصله ذکر است استفاده از زور در یک گزارش اعلام فلوید مرگ است.

امکان سازش می تواند توقف توسط حزبی اختلافات و جمعه پایان مهلت تعیین شده توسط رهبران مجلس سنا به بسته بندی ویژه جلسه قانونی.

Signs hung on the fence outside the Minnesota Capitol Tuesday, June 16, 2020, urging lawmakers to approve policing accountability measures and honoring African American men and women who'd been killed by police. Dana Ferguson / Forum News Service

نشانه های آویزان در حصار خارج مینه سوتا کنگره چهار شنبه, ژوئن 16, 2020, اصرار نمایندگان مجلس به تصویب پلیس پاسخگویی اقدامات و تجلیل آفریقایی مردان و زنانی که می خواهم کشته شده توسط پلیس. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

رهبران جمهوری خواه در مجلس سنا گفت: آنها احساس کردند این اقدامات شد اول خوب شروع در پرداختن به مسائل نابرابری در پلیس اذعان کرد و آنها را مجبور به انجام کار بیشتر دوباره نوشتن پلیس پاسخگویی اقدامات است. آنها هم مقصر مینیاپولیس مقامات برای برداشتن گام هر چه زودتر به دوباره نوشتن کار نامه با اتحادیه پلیس وجود دارد که می تواند اجازه ام برای مجازات شدیدتر درگیر در نیروی مرگبار مواجه است.

پنج صورتحساب خواهد ممنوعیت chokeholds مگر اینکه در شرایط که در آن یک افسر جدا شده از دست داده است یک سلاح و یا چهره یک زندگی یا مرگ وضعیت افزایش سلامت روان و د تشدید آموزش و راه اندازی مکانیسم برای گزارش موارد از نیروی مرگبار. این برنامه همچنین اولویت بندی حرمت زندگی در پلیس مدل سیاست و نیاز به افسران به گام اگر آنها را ببینید همسالان با استفاده از نیروی بیش از حد.

"پلیس خوب نمی خواهد هر گونه مشکل با کلمه پاسخگویی. این آنهایی که تحت فشار بوده اند محدودیت مجاز به ادامه شیوه های خود مجاز به رغم چانه زنی جمعی اتفاق می افتد که هر سال دیگر" قضایی مجلس سنا و کمیته ایمنی صندلی وارن Limmer R-افرا گراو گفت. "این مهم اولین گام این است که تخمگذار پایه و اساس سنگ برای بیشتر افراد به خطاب در آینده است."

اعضای خانواده که می خواهم از دست عزیزان به پلیس نیروی مرگبار حوادث حقوق مدنی و پلیس پاسخگویی طرفداران و Minnesotans گفت: در این پانل که از آنها قدردانی تغییرات اما می خواستم برای دیدن بیشتر.

Amity Dimock که پسر مبتلا به اوتیسم کوبه Dimock-Heisler درگذشت و پس از او به ضرب گلوله توسط بروکلین پارک پلیس در ماه سپتامبر گفت که این اقدامات نمی تواند به اندازه کافی برای نگه داشتن افسران پاسخگو برای استفاده از نیروی مرگبار. و در شهادت عاطفی او پرسید: برای آموزش بیشتر به آدرس کسانی که با بیماری های روانی و مبتلا به اوتیسم و او گریه او به عنوان خواسته قانونگذاران برای کمک به او را دریافت پاسخ در مورد حادثه ای که او را کشته است.

"چرا افسران پلیس است که باید برگزار می شود به یک استاندارد بالاتر نیست برگزار می شود به استاندارد در همه؟" Dimock گفت. "پسر من باید زنده باشد. و نه تنها که اما پسر من باید به رسمیت شناخته شود. مردم باید از صحبت در مورد بی عدالتی است."

در ضمن قانون اجرای گروه گفت: آنها آماده به دوباره نوشتن سیاست های خود را و خواسته به یک نقش فعال در هر گونه تغییرات.

"این کلانترها در مینه سوتا انجام خواهد داد هر چه ما می توانیم به کار را از طریق این فرایند" لایحه Hutton, مدیر اجرایی انجمن مینه سوتا کلانترهای گفت.

دموکرات ها در کمیته در سنا مجلسی, سوال خودخواسته دوشنبه آخرین مهلت برای قرار دادن تا جلسه ویژه و خواست خود را GOP همسالان به رها کردن پایان تاریخ به اجازه می دهد بحث در مورد مطلب پلیس تغییرات قانون.

"برای نسل های سیاه Minnesotans شده اند انتظار می رود به صبر برای عدالت و عدالت" Rep. رنا موران D-St. Paul گفت. "املاک عدالت کیفری اصلاحات و پاسخگویی به خشونت پلیس این است که فقط یک نمونه از نیاز به صبر کنید تا به طور کامل بیش از حد طولانی است."

آمریکا از جمله اعضای این مردم رنگ و بومی حزبی ادامه مصرف تا 22 پیشنهادات آنها می خواهم به جلو قرار داده و گفت: آنها در نظر گرفته شده برای آوردن آن به خانه طبقه در هفته بعد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن