Ashok Gehlot دیگر می فرستد توجه به صورت جلسه در جولای 31; کنگره حملات فرماندار

نوشته شده توسط Manoj C G حمزه خان | جیپور, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 5:20:17 am این Ash

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
نوشته شده توسط Manoj C G حمزه خان | جیپور, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 5:20:17 am
Ashok Gehlot sends another note for session on July 31; Congress attacks Governor این Ashok Gehlot دولت دارای ارسال های تازه توصیه به فرماندار Kalraj Mishra درخواست برای یک جلسه از راجستان مجمع در ژوئیه 31. (PTI فایل عکس)

این Ashok Gehlot دولت دارای ارسال های تازه توصیه به فرماندار Kalraj Mishra درخواست برای یک جلسه از راجستان مجمع در ژوئیه 31. فرماندار و بازگشت به حال اولیه توصیه شده توسط دولت, درخواست برای توضیحات در شش نقاط خاص.

تازه توصیه فرستاده شد در اواخر شنبه شب پس از کابینه ملاقات برای بار دوم پیش از آن در شب است. "تمام پرسش پاسخ داده شده است در آخرین, توصیه, که از طریق آن ما باید به دنبال یک مجلس جلسه از جولای 31," کنگره رهبر گفت.

تا اواخر یکشنبه شب راج Bhavan تا به حال نه در پاسخ به تازه توصیه می شود. در یک ویدئوی منتشر شده در این شب به عنوان بخشی از کنگره 'صحبت می کنند تا برای دموکراسی" کمپین وزیر Gehlot گفت که او امیدوار فرماندار خواهد عمل می کنند به زودی.

"تا به حال ما را دریافت نکرده اند یک پاسخ" Gehlot گفت. "فرماندار است یک سیاستمدار خوش مشرب و vyavahar-kushal (ادب) بنابراین من امیدوارم که او به ما سفارش به زودی ما را در مجلس است." دولت می خواهم به بحث در مورد Covid-19 بحران "خراب اقتصاد" با توجه به این مستند و برخی از بحثهای سیاسی و همچنین به وزیر گفت.

در New Delhi, کنگره متهم فرماندار بازیگری حزبی و "انگیزه" به شیوه ای. نمایش داده شد که Mishra مطرح کرده بود "منعکس دولت متاسفم از امور مبهم و تاریک کردن انسداد و تاکتیک های انبساطی در شل و ول بیهوده و بیمعنی و غیر قضایی زمینه" کنگره سخنگوی Abhishek Singhvi گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

این Gehlot دولت که در برابر یک چالش از معاون سابق وزیر Sachin خلبان و 18 MLAs وفادار به او می خواهد یک طبقه آزمون به طوری که آن را می تواند به اثبات آن اکثریت و امان از دیگر تعداد در مجلس برای شش ماه آینده.

موفق کف تست همچنین اجازه خواهد داد که کنگره اجازه دهید به آن وزرا و MLAs از جیپور را فیرمونت هتل و رفت و آمد مکرر که در آن آنها نگه داشته شده است به مدت دو هفته در حال حاضر. در حالی که به دنبال یک جلسه مجلس دوم پیشنهاد دولت نیست اما خاص ذکر یک طبقه و تست.

پس از فرماندار عمل نمی کند در کابینه اصلی توصیه در پنجشنبه Gehlot را متهم کرده بود که او را از اقدام تحت "فشار از بالا" و منجر شده بود اعتراض خود را MLAs در راج Bhavan. اعتراض نامیده می شد بعد از یک "تضمین" توسط فرماندار که این خواسته برای دولت پاسخ در شش امتیاز.

Mishra گفت: دولت توجه داشته باشید تا به حال ذکر نشده تاریخ که از آن جلسه بود به نام. هیچ دلیلی داده شده بود برای فراخوانی این جلسه در کوتاه مدت متوجه و هیچ دستور کار پیشنهاد شده است. 21-بعد متوجه است که به طور معمول نیاز به تماس با یک جلسه Mishra گفت و همچنین به دنبال جزئیات بیشتر در مورد تدارکات برگزاری جلسه در وسط این بیماری همه گیر. فرماندار همچنین به دنبال روشن شدن دلیل خواستار جلسه اگر دولت در واقع اکثریت.

Singhvi در مقابله با هر یک از این نمایش داده شد.

او را رد کرد و به عنوان پوچ فرماندار اشاره به این واقعیت است که موارد مربوط به رد صلاحیت برخی از MLAs بودند در حال بررسی در دیوان عالی کشور و راجستان دادگاه عالی. "آیا مجمع سخنران disqualifies یا نمی کند بنابراین نمی تواند فی نفسه تاثیر برگزاری یک جلسه و یا یک شماره تست در کف خانه. آیا apex دادگاه یا دادگاه عالی تصمیم می گیرد یک راه یا دیگری آن را نمی گذارد خواستار یک جلسه و یا اعمال قدرت از فرماندار در ماده 174 که بدیهی است که نمی افتد قبل از هر بلندگو یا دو دادگاه," او گفت:.

"شل و ول چنین محکم در نی" تاکید "true انگیزه های نهان از افراد بالا نگه داشتن قانون اساسی نوشته و خود را به اصطلاح مشاوران" او گفت:. در مسائل مربوط به تاریخ و دستور کار و دلیلی برای فراخوانی این جلسه در کوتاه مدت متوجه Singhvi گفت: "اگر دفتر فرماندار غافل از ابتدایی واقعیت است که یک دستور کار فرستاده شده است پس از تاریخ جلسه مجمع مطلع شده و سپس بسیار متاسفم امور وجود دارد و آن جهل از روش های اساسی سعادت است در ایجاد قانون اساسی به تاخیر بیاندازد."

ذکر از 21 روز متوجه منعکس انگیزه طبیعت نمایش داده شد Singhvi گفت. "...آن را غیر قابل توجیه است برای فرمانداری نمی دانند (که) این مدت زمان درمان شده اند برای چندین دهه به عنوان دایرکتوری و بی حد و حصر جلسات نامیده شده است در یک هفته و یا حتی پنج روز اطلاع." فرماندار نگرانی در تدارکات "به نظر می رسد دست زدن", Singhvi گفت: اما "آشکارا فراتر از قلمرو او".

سخنگوی توصیف Mishra نمایش داده شد به عنوان "سطحی به وضوح انگیزه digressive و خارجی" گفت: "آنها "که از بالاترین مقامات دولت مرکزی و parroted بدون تغییر به عنوان استاد خود را از راج Bhavan".

در جیپور فرماندار در روز یکشنبه ملاقات دبیر کل Rajeeva Swarup و مدیر کل پلیس Bhupendra Yadav و از آنها خواست تا در مورد این کنگره برنامه ریزی شده در سراسر کشور در اعتراض به "نجات دموکراسی – صرفه جویی اساسی" خارج راج Bhavans در روز دوشنبه. این دو افسر در جریان فرماندار در ترتیبات امنیتی در جیپور راج Bhavan.

بعد در شب, کنگره, دولت, رئیس جمهور Govind سینگ Dotasra اعلام کرد که این حزب نمی خواهد اعتراض در جیپور راج Bhavan در روز دوشنبه. Gehlot قبلا هشدار داده است که "آن را نمی خواهد مسئولیت ما اگر کل جمعیت دولت gheraos راج Bhavan."

در پیام ویدئویی Gehlot گفت که تا به حال هند شده است مانند پاکستان, Narendra Modi, شاید نمی شده اند انتخاب نخست وزیر. کشور ایران به دلیل فداکاری بیش از 70 سال از جمله کسانی که توسط ایندیرا گاندی راجیو گاندی و رئیس سابق وزیر پنجاب Beant سینگ Gehlot گفت. "اگر دموکراسی قوی نیست و این وضعیت بود که پاکستان, سپس, شاید, Narendra Modi, ji را تبدیل به نخست وزیر. او نیاز به فکر می کنم او خواهد شد نیاز به فکر می کنم در مورد کنار گذاشتن نیت سرنگونی دولت منتخب. دموکراسی را تقویت و یا دیگری تاریخ را ببخشد (آنها را)."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن