قضات پانل قوانین امکان فیزیکی شنوایی در سوییس برای زمان حال

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 5:42:46 pm دیوان عالی کشور شده است شنوایی مجازی درخو

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 5:42:46 pm
Supreme Court, Supreme Court on standard Yoga protocol, standard Yoga protocol for coronavirus, standard Yoga protocol covid, India news, Indian Express دیوان عالی کشور شده است شنوایی مجازی درخواست از مارس 25.

یک کمیته هفت دیوان عالی کشور قضات است مطلع نوار رهبران از تصمیم خود برای باز نمی apex دادگاه به صورت فیزیکی جلسات "برای هم بودن" و خواهد آنها را ملاقات دوباره بعد از دو هفته به تجدید نظر در این مسئله است.

راس دادگاه پس از مارس 25, شده است, برگزاری دادگاه از طریق ویدئو کنفرانس با توجه به سراسری مستند و حتی پس از محدودیت بودند آرام آن تصمیم گرفته است برای ادامه این جلسه از طریق مجازی در دادگاه.

پانل به رهبری ارشد-ترین قاضی پس از CJI عدالت, N V Ramana ملاقات نوار رئیس شورای Manan Kumar Mishra دادگاه عالی کانون جمهور Dushyant دیو و شیواجی Jadhav رئیس دیوان عالی کشور طرفداران در سوابق انجمن جمعه به مطلع کردن آنها از تصمیم خود به سر نمی فیزیکی جلسات.

"در ابتدا دبیر (دیوان عالی کشور) خواندن ساعت از جلسه کمیته (قضات) که تا به حال صورت گرفته قبلی که در آن تصمیم گرفته شد بین چیزهای دیگر برای باز کردن دیوان عالی کشور به صورت فیزیکی جلسات برای زمان حال به عنوان مشاوره از کارشناسان پزشکی.

"همچنین تصمیم گرفته شد توسط خود lordships برای دیدار با نمایندگان بار پس از دو هفته و سپس به راه اندازی مجدد کار دادگاه در یک مرحله صورت" دیو نوشت: به وکلا در مورد این نشست است.

دیو و Jadhav گفت: قضات' پنل که آنها واضح و روشن در مورد شروع فیزیکی جلسات به عنوان به زودی به عنوان ممکن است در حالی که با ادامه مجازی جلسات دادگاه با سیستم بهبود یافته برای محدود نوع از مسائل.

"ما هر دو تحت تاثیر قرار بر Hon'ble قضات نیاز به راه اندازی مجدد در منافع عدالت از طرفین دعوا که وکلا و کارمندان و مطمئن باشید که بدون در هر صورت به خطر انداختن با خوب بودن همه ذینفعان چنین کاری می تواند از سر گرفت" دیو گفت: در این نامه است.

کمیته مطمئن باشید که دبیر کل و ثبت خواهد شد شروع یک گفت و گو به دسته بندی مهم برای جلسه نهایی و مسائل مربوط به او گفت.

قضات Ramana, Arun میشرا Rohington نریمان, U U Lalit, A M Khanwilkar DY Chandrachud و L N رائو بخشی از این کمیته توسط CJI نگاه به موضوع از سرگیری فیزیکی دادرسی در دادگاه بالا دوباره.

به تازگی یک نیمکت به ریاست CJI تا به حال نگذاشته امکان انجام فیزیکی جلسات در نظر COVID-19 همه گیر و گفته بود هفت قاضی پنل خواهد نقد و بررسی این وضعیت است.

این CJI را مشاهده رسید که یک وکیل به دنبال از سرگیری فیزیکی دادگاه برای مقابله با یک دسته از دادخواست مربوط به اعطای سهمیه در تبلیغات به SC/ST کارمندان در کشورهای مختلف است.

در ماه ژوئن کمیته داوران بود نه توافق به خواسته های نوار بدن از جمله SCBA به رزومه منظم جلسات دادگاه برای هم بودن و نقد و بررسی عملکرد دیوان عالی کشور بعد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن