وادودارا زندان مرکزی: شکایت علیه هفت زندانیان برای پریدن آزادی مشروط

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 6:28:35 am از absconding زندانیان

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 6:28:35 am
Complaints against inmates, inmates abscond, Vadodara Central Jail, indian express news از absconding زندانیان یکی یک متهم در یک مورد مقصر قتل نمی بالغ به قتل دو زندانی هستند که متهم به قتل و یک متهم در یک مورد تجاوز به عنف ثبت شده در نند منطقه. (بازنمودی)

وادودارا زندان مرکزی مقامات تسلیم پلیس شکایت علیه هفت زندانیان تسلیم در زندان برای پریدن از 60 روز آزادی مشروط است که اعطا شده به آنها را در ماه مارس این سال به عنوان بخشی از سیاست های دولت تصمیم به decongest زندان برای Covid-19 احتیاطی. سه متهم در حال تلاش برای جرایم مانند قتل و تجاوز به عنف.

زندانبان نارندرا Rathod ثبت شکایت علیه شش زندانیان محکومین و undertrials — که پرید آزادی مشروط با Raopura ایستگاه پلیس در حالی که Fatehgunj ایستگاه پلیس ثبت شده است شکایت علیه یکی undertrial. از absconding زندانیان یکی یک متهم در یک مورد مقصر قتل نمی بالغ به قتل دو زندانی هستند که متهم به قتل و یک متهم در یک مورد تجاوز به عنف ثبت شده در نند منطقه.

دیگران متهم در موارد حمله و سرقت متعلق به مناطق مختلف. بازرس پلیس جان Chaudhary از Raopura ایستگاه پلیس گفت: "ما دریافت کرده اند دو شکایت از زندان مقامات و بموقع انتقال آنها به مناطق که در آن پلیس را پرتاب یک راکت به تعیین محل نگهداری از زندانیان است." انس

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب