طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی: طوفان ضعیف به افسردگی; کلکته فرودگاه آشیانه سقوط

طوفان Amphan: فرودگاه کلکته بود به شدت ضربه توسط این طوفان در روز چهارشنبه. (ANI) طوفان Amphan ردیاب, پیش بی

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
weather, weather forecast today, odisha weather, west bengal weather, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains طوفان Amphan: فرودگاه کلکته بود به شدت ضربه توسط این طوفان در روز چهارشنبه. (ANI)

طوفان Amphan ردیاب, پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی: میزان ساختاری آسیب های ناشی از طوفان Amphan مشهود است از تصاویری از فرودگاه آشیانه در کلکته سقوط و آب inundating فراری. طوفان همچنین در سمت چپ یک دنباله از تخریب در دیگر نقاط غرب بنگال و Odisha و ادعا کرد حداقل 10-12 زندگی در روز چهارشنبه. این توفان که قبلا کاهش در قدرت در حال حاضر بیشتر ضعیف به افسردگی هند هواشناسی بخش (آی) گفت.

بنگال وزیر Mamata بانرجی گفت که یک جلسه ویژه نیروی کار برگزار خواهد شد امروز برای سنجش آسیب و پیدا کردن راه هایی برای ارائه کمک به مردم است. دبیر کل Rajiva سینها گفت: "آن زمان را برای ما کارگران برای رسیدن به مناطق آسیب دیده. از آن خواهد شد تنها در روز جمعه که کار مناسب می تواند آغاز خواهد شد."

Odisha است ارزیابی خسارت ناشی از این توفان که همچنین نهفته آن در مناطق ساحلی. طوفان, ضربه متحده در یک زمان هنگامی که آن را در حال حاضر در تلاش برای مبارزه با انتقال از رمان coronavirus.

weather, weather forecast today, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains

طوفان Amphan محصل در مناطق ساحلی ایالت بنگال غربی در حدود 2.30 بعد از ظهر روز چهارشنبه. (اکسپرس عکس)

طوفان Amphan محصل در مناطق ساحلی ایالت بنگال غربی در حدود 2.30 ساعت در روز چهارشنبه کشته شدن حداقل 10 نفر و ترک یک دنباله از تخریب ، طوفان آمار دولت در زمانی که آن را در حال حاضر در تلاش برای مبارزه با انتقال از رمان coronavirus.

با توجه به آی های بسیار شدید طوفان بهداشت حرفه ای Amphan عبور, West Bengal-بنگلادش ساحل بین Digha (بنگال) و Hatiya سلیمان (بنگلادش) در سراسر Sunderbans (بنگال) در نزدیکی عرض جغرافیایی 21.65 N و طول جغرافیایی 88.3 E بین 3.30 ساعت 5.30 pm با سرعت از 155-165 kmph gusting به 185 kmph.

وزیر Mamata بانرجی گفت که حداقل 10 تا 12 نفر فوت کرده اند و مناطق مختلف جنوب بنگال شده است ویران Amphan.

"حداقل 10 تا 12 نفر کشته شده اند. مناطق مانند شمال و جنوب 24 Parganas, Howrah, Kolkata, West Midnapore, شرق, Midnapore, حتی Puruli بنکورا تحت تاثیر قرار شده است Amphan. در واقع به کل جنوب بنگال تحت تاثیر قرار شده است. ما را شوکه کرد. آن را سه تا چهار روز برای سنجش آسیب انجام می شود," او گفت: صحبت کردن با رسانه ها از اتاق کنترل در Nabanna (دیپلماتیک).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن