فیلیپس: فقط فکر نمی کنم این کار را انجام

این گذشته ممکن است در 45 روز تولد من یک متن از یک دبیرستان ، ما به نگه دارید تا با خانواده های یکدیگر را در Fa

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

این گذشته ممکن است در 45 روز تولد من یک متن از یک دبیرستان ، ما به نگه دارید تا با خانواده های یکدیگر را در Facebook, اما این در مورد آن. هنوز هم هنگامی که ما بحث آن را مانند شده است وجود ندارد و گذشت زمان است.

همراه با متن این دوست من فرستاده یک دسته از عکس ها از ما به عنوان جوان, نوجوانان است. من خیره در تصاویر با big tits, اشک تمساح در حال اجرا را به صورت من. من را فراموش کرده بود این عکس ها حتی وجود داشته است.

که در آن زمان در زندگی من بود که مطرح شده توسط یک پدر. او نوع به حمل یک دوربین و آن را به خوبی قبل از سن از تلفن همراه و selfies, بنابراین من لازم نیست که یک کل بسیاری از عکس های من از سال.

چیزی در مورد نگاه کردن به آن تصاویر مشتعل در من تازه و قدردانی برای آنچه که یک چیز گرانبها دوستی است و چگونه وجود دارد افراد خاص برای هر فصل از زندگی ما است.

مربوط به ستون:

من به یاد بود از این عمل محبت چند روز پیش زمانی که من یک نامه از یک زن که او نیز گرفتار کردن گارد — در یک راه خوب — با دوستی.

"حدود شش هفته پیش من نشسته بود در اتاق نشیمن من در تلاش برای بازیابی از صبح که زنگ زد و در طرف دیگر... اجازه بدهید تا در اینجا از یک دقیقه.

"من شوهر و دو فرزندان ترک کرده بود که صبح می روم من به تنهایی در سر من. چند روز است که یک OK محل می شود. من به تازگی یک تشخیص پزشکی است که پاسخ بسیاری از سوالات اما همچنین مطرح شده بسیاری از سوالات.

"که صبح 'چه ifs' لگد و من خراب است. اشک نورد شد ذهن من سرگردان شد و شک و تردید بودند بالا بردن و ترس گرفتن نگه دارید.

"من احساس می کنم این مهم است به یاد مردم زمانی که آنها ناراحت و آنها به تنهایی نمی, بنابراین من جامعی عکاسی از خود با اشک نورد پایین من عارض شده و آن را در Facebook با ساده عبارت 'برخی از چیزهایی که فقط صدمه دیده است.' من حدس می زنم من فکر کردم شاید یک زن و شوهر از دوستان در Facebook زمین ممکن است آن را ببینید و ارسال خوب افکار و خواسته های من در راه است. به من اعتماد کن من نیاز به آنها.

"در حال حاضر اجازه دهید به بازگشت به سمت درب... وجود دارد ایستاده بود دوست دوران کودکی که تا به حال دیده می شود پست. همه ما اما از دست تماس کامل با یکدیگر به غیر از رسانه های اجتماعی.

"در دست او بود که برگزاری یک کارت و یک قرص نان موز با شکلات چیپس (که فقط اتفاق می افتد به یکی از مورد علاقه های شما)!

"که همراه با او در آغوش گرفتند فقط عمل از مهربانی قلب من نیاز به جلو و من از فانک و من را به عقب بر ثبات زمین است."

نان موز, در آغوش گرفتن و یا یک عکس از مدتها پیش. اگر از آن عبور ذهن خود را برای رسیدن به کسی که آن را انجام دهد. شما ممکن است می دانم که قدرت خود را در عمل محبت دارد اما شخص دیگری خواهد شد.

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب