Amphan ویران کردن: برق, تلفن, اتصال مختل در کلکته

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 2:31:17 am با برق قطب خانمان

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 2:31:17 am
cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan updates, cyclone amphan inpact, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh با برق قطب خانمان و مناطق مختلف این شهرستان دچار اختلال در تغذیه. خطوط تلفن بودند جامعی خدمات باند پهن آمار و شبکه تلفن همراه بیش از حد مواجه اختلالات. (AP/فایل)

یک روز پس از طوفان Amphan wreaked ویران ساکنان کلکته بیدار شد به صحنه هایی از تخریب پنج شنبه. بیش از 5000 درختان صدها لامپ پست ها و سیگنال های ترافیک بی خانمان شدند. با توجه به بارش شدید باران مناطق مختلف هولناک بود و هیچ قدرت عرضه در برخی از مناطق.

در Netaji Subhas چاندرا بوز فرودگاه بین المللی, دو سوله و کوچک خصوصی هواپیما آسیب دیده اند. بخشی از فرودگاه بود و هولناک.

"دو استفاده نشده ویران شدس فرو ریخت. فرودگاه عملیاتی شد از ظهر. ما خواهد بود با عامل حمل و نقل تخلیه و اضطراری پرواز. افراد درگیر در کار تعمیر و نگهداری در حال کار دور ساعت برای تعمیر آسیب" یک مقام ارشد فرودگاه رسمی گفت: هند اکسپرس.

با توجه به کلکته Municipal Corporation (KMC) بیش از 5000 درختان بی خانمان شدند در سراسر شهر و صدها لامپ پست های آسیب دیده. بی خانمان, درختان مسدود شدن چندین راه های شریانی.

"بیش از 5000 درختان بی خانمان شدند و چندین خانه را فرو ریخت. این شهر هرگز شاهد یک فاجعه بزرگتر گفت:" Firhad Hakim, دولت, توسعه شهری وزیر و رئیس KMC هیئت مدیره از مدیران.

با برق قطب خانمان و مناطق مختلف این شهرستان دچار اختلال در تغذیه. خطوط تلفن بودند جامعی خدمات باند پهن آمار و شبکه تلفن همراه بیش از حد مواجه اختلالات.

در ضمن عملیات را از سر گرفته در هر دو اسکله های بندر کلکته. یک بیانیه کلکته پورت اعتماد گفت: "عملیات از سر گرفته در کلکته حوض سیستم در ساعت 10 صبح یک کشتی خروج صورت گرفت در ساعت 12: 30. حمل و نقل محموله عملیات نیز در, اما به دلیل افتادن درخت در مکان های مختلف در سراسر شهرستان هنوز بسیاری از کامیون ها در آینده..."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب