NDRF ویژه تیم برای پرواز به Vizag پس از ساعت دارای بیش از گاز تراژدی

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده در: 7 مه سال 2020 4:27:45 pm یک فاجعه ملی پا

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده در: 7 مه سال 2020 4:27:45 pm
یک فاجعه ملی پاسخ نیروی (NDRF) سرباز مجهز به دنده قبل از او حاصل به منطقه ای که در آن از مواد شیمیایی گاز به بیرون درز در ویساکاپاتنام هند پنج شنبه, مه 7 سال 2020 است. شیمیایی و گاز به بیرون درز از یک کارخانه صنعتی در جنوب هند در اوایل روز شنبه ترک از مردم در تلاش برای نفس کشیدن و سقوط در خیابان ها به عنوان آنها سعی به فرار. مدیر Vinay Chand گفت: چند نفر غش در جاده ها شدند و با عجله به بیمارستان. (عکس از آسوشیتدپرس)

به عنوان ویساکاپاتنام نشت گاز مرگ و میر رسیده 11 با حداقل 25 نفر بستری در بیمارستان در وضعیت بحرانی این مرکز تصمیم به اعزام یک تیم ویژه از فاجعه ملی در پاسخ به زور (NDRF) از پونا.

شیمیایی و بیولوژیکی رادیولوژیک و هسته ای (CBRN) اضطراری تیم های تخصصی در توزیع مواد شیمیایی حوادث و وظیفه خواهد شد با اولین اتصال نقض در LG پلیمرهای گیاهی که در آن از گاز است که هنوز هم نرسد. یک تیم از شیمیایی و کارشناسان پزشکی نیز در حال پرواز به شهر پورت ملی مدیریت بحران اقتدار (ان دی ام ای) عضو کمال Kishore گفت.

تصمیم گرفته شد در طول یک جلسه ان دی ام ای برگزار شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در 11 am جایی که او در زمان سهام از وضعیت و کارگردانی دولت ماشین آلات به عجله همه ممکن است کمک به ویساکاپاتنام به مدیریت نشت و کمک به امداد و عملیات. دنبال Vizag نشت گاز زندگی می کنند به روز رسانی

lg polymers, lg polymers gas leakage, visakhapatnam lg polymers, visakhapatnam lg polymers gas leak, lg polymers visakhapatnam gas leak, lg polymers vizag gas leak, lg polymers gas leakage, lg polymers gas leakage news, lg polymers gas leakage latest news, lg polymers gas leakage today news, visakhapatnam lg polymers gas leakage news گاز نشت گزارش شد در 2:30 am. (توییتر/Srijana Gummalla)

"PM ریاست جلسه ان دی ام ای و در زمان سهام از وضعیت بر روی زمین و همچنین پاسخ های مورد نیاز در سراسر وسیع است. تصمیم بر آن شد که تخصص در پزشکی شیمیایی و نجات جانبی مورد نیاز است. پس از آن ملی مدیریت بحران کمیته ملاقات تحت کابینه وزیر و بررسی در طراحی مراحل خاص به کار گرفته می شود برای مدیریت اضطراری" Kishore گفت.

Kishore اضافه شده که حدود 1000 نفر بوده است در معرض گاز و آنها شده اند تخلیه و دریافت لازم است توجه پزشکی است.

در اعزام CBRN تیم NDRF DG SN Pradhan گفت: "CBRN تیم دارای تخصص در برخورد با چنین موقعیت هایی و از آن خواهد شد پرواز از پونا به زودی. نشت وضعیت کنترل شده است و سیلو که وجود دارد این است که نشت بسیار کمی در حال حاضر. اما ما وجود دارد خواهد بود تا آن را به طور کامل متوقف شده است."

بخوانید | 11 مرده, دولت, دولت اعلام کرد 1 کرور تومان غرامت به خویشاوندان مرده

او گفت: علت نشت هنوز در حال بررسی است اما وضعیت تحت کنترل به عنوان افرادی که در شعاع حدود 3 متر از کارخانه شده بود تخلیه و تاثیر گاز خاموش. "Styrine گاز سنگین تر از هوا و زمین با آب. بنابراین آب در حال سمپاشی در مناطق آسیب دیده. گاز با شدت بیش از حد پایین آمده که مطالعات نشان می دهد آن طول می کشد برای 6-7 ساعت در محیط زیست است. به عنوان نشت گاز آغاز شده در 2.30 am آن شده است هم قابل توجه است. وجود دارد هیچ چیز به ترس و وحشت" Pradhan گفت.

ویساکاپاتنام: مردم تحت تاثیر قرار گرفته برای درمان به بیمارستان پس از یک عمده مواد شیمیایی نشت گاز در LG پلیمرها در صنعت RR Venkatapuram ایجاد کرد ویساکاپاتنام, پنج شنبه, مارس 07, 2020. (PTI عکس)

AIIMS Direcotr Randeep Guleria وجود دارد گفت: هیچ پادزهر به گاز و درمان در دسترس بود تا حد زیادی حمایتی. "این یک قلیایی بنزن ترکیب. آن است که هیچ پادزهر. آن می تواند باعث آسیب از طریق استنشاق منجر به سوزش چشم و گلو و تنفس مشکل است. در مورد بالا استنشاق آن می تواند باعث CNS افسردگی منجر به سردرد و سرگیجه و حتی کما شود. در برخی موارد می تواند کشنده باشد," او گفت:.

بخوانید | Vizag نشت گاز:: همه شما نیاز به دانستن در مورد LG پلیمرها کارخانه

او اضافه کرد که بر خلاف بوپال فاجعه گاز استایرن گاز ندارد دراز مدت تاثیر است. "شانس دراز مدت اثر وجود ندارد. این ترکیب می شود به سرعت متابولیزه می رود و از این سیستم به زودی" Guleria گفت.

جمعیت جمع آوری خارج LG پلیمرهای گیاهی که در آن از مواد شیمیایی گاز به بیرون درز در ویساکاپاتنام هند پنج شنبه, مه 7 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

او گفت: برای تسکین موقت, اولین گام برای حرکت مردم به دور از مناطق آسیب دیده و سپس به کسانی که در مواجهه با مشکلات تنفسی اکسیژن درمانی. "لباس ها برداشته شود و چشم و پوست باید شسته تنفس باید تحت نظارت است. برخی ممکن است نیاز به قرار دادن بر روی یک. بیشتر فقط ممکن است نیاز به اکسیژن درمانی. Nebulisers می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در صورت حاد ریه آسیب استروئیدها داده می شود. در حال حاضر اکثر مردم پایدار و امیدوارم خوب و بازیابی" Guleria گفت.

همین حالا از توضیح داده شده | چه استایرن گاز ؟

صحبت کردن در مورد حادثه Pradhan گفت که گاز شروع به نشت در حدود 2.30 هستم و NDRF مطلع شد در مورد آن در 5.45 هستم. "ما تیم محلی رسیده وجود دارد در نیم ساعت. اول NDRF سعی در خنثی کردن این وضعیت در کارخانه و سپس تخلیه روستاییان از Venkatapuram انجام شد. درب به درب جستجو انجام شد توسط NDRF. آنها مناسب با دنده محافظ و اکسیژن سیلندر. در این روستا برخی از مردم پیدا شد ناخودآگاه یا نیمه خودآگاه. برخی نه می تواند حرکت کند. بیش از 500 نفر تخلیه شدند. برخی از مردم مهم ترین پایدار پس از اولین دستیار," Pradhan گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن