دلوت شهردار جزئیات او COVID-19 تست تجربه

"در حالی که من مراقب بودن و محدود کردن تماس با من و تعاملات خارج از خانه من, من تصمیم به گرفتن تست به این دلیل

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

"در حالی که من مراقب بودن و محدود کردن تماس با من و تعاملات خارج از خانه من, من تصمیم به گرفتن تست به این دلیل من می خواهم به می دانم که اگر من یک ناقل بدون علامت," لارسون نوشت on Facebook. "و دانستن که من نیستم 'گرفتن یک آزمون دور' از شخص دیگری چیزی است که من برای رفتن است."

تست های انجام شده در محل در سراسر ایالت مینه سوتا گارد ملی شده است برای اولین بار رایگان بدون علائم مورد نیاز در تست های دوقلو پورت. قبلی تست در سلن چشمه ویسکانسین مورد نیاز است که مردم باید علائم قبل از حضور در.

Spc. Kianna Bassett (left) of St. Cloud with the Army National Guard and Tech. Sgt. Nicholas Benedict with the Air National Guard prepare to give a COVID-19 test at the Duluth Armory Saturday morning. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Spc. Kianna Bassett (چپ) از St. Cloud با ارتش گارد ملی و فن آوری. گروهبان. نیکلاس بندیکت با گارد ملی هوایی آماده به COVID-19 آزمون در Duluth, Armory صبح روز شنبه. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"این برنامه رایگان و آسان است و من شما را تشویق به در نظر گرفتن آن" لارسون نوشت.

در حالی که آزمایش طراحی شده است که به کیت های آزمایش و دور از ضروری کارگران و یا افرادی که تجربه حاد علائم Lasron گفت: این کار کمک به دولت و جامعه دانستن بیشتر در مورد که در آن COVID-19 است "و اینکه آیا یا نه شما یک بدون علامت یا علامتی حامل در این زمان است."

"در حالی که من محدود کردن تماس با من و مراقب بودن من آغاز خواهد شد که بیشتر در روزهای آینده و هفته و می خواستم برای رد کردن من خستگی به سادگی به عنوان بخشی از این کار از 'Mayoring در طول یک بیماری همه گیر'" لارسون نوشت.

لارسون که در پست خود که ID مورد نیاز است و که سوال خواسته بودند در مورد نژاد و هویت شهروندی یا مهاجرت. وجود دارد گزینه های مختلف و جنس بود که اختیاری سوال او گفت:.

او اشاره کرد که در حال حاضر آشنا ناراحتی با 5 دوم swabbing فرایند و گفت: او را دریافت نتایج بیش از تلفن همراه خود را که او به عنوان شماره تماس.

"سایت کارکنان توسط اعضای گارد ملی در لباس هایی که با پوشیدن غشاء و فرآیندهای غشایی, ماسک, دستکش," او نوشت:, و اضافه کرد که تمام دستورالعمل مربوط انجام شد و که آن را "واقعا چشمگیر و حرفه ای احساس امنیت. هر کس واقعا مهربان است."

لارسون گفت: آن را در زمان کمتر از 15 دقیقه بدون زمان انتظار داشتن با حضور در بعد از ظهر روز جمعه. تست محل است دلوت اسلحه خانه 4015 Airpark بلوار و تست در دسترس است به مینه سوتا ساکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن