هیماچال فرماندار می پرسد مرکز به تقویت زیرساخت ها در Kinnaur, Lahaul-اسپیتی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 9:45:40 pm هیماچال پرادش فرماندا

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 9:45:40 pm
HP governer Bandaru Dattatreya, Himachal Pradesh Legislative Assembly, Himachal Pradesh Budget Session, himanchal pradesh news, indian express news هیماچال پرادش فرماندار Bandaru Dattatraya.

هیماچال پرادش فرماندار Bandaru Dattatraya خواسته است تا این مرکز به تقویت زیرساخت ها در Kinnaur و Lahaul-اسپیتی — دو ولسوالی های دور افتاده از دولت که سهم 260 متر مرز با تبت منطقه خودمختار چین است.

در نامه ای به وزیر دفاع Rajnath Singh, Dattatraya پیشنهاد افزایش ارتباطات و حمل و نقل جاده ای در Kinnaur و Lahaul-اسپیتی و به "افزایش استقرار ارتش به مستقل, ديد کوه, بخش".

"کافی ترتیبات ممکن است برای مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین از چین کنار. نیز وجود دارد یک نیاز فوری به یک فرودگاه در اسپیتی برای استقرار سریع نیروها در مناطق مرزی هنگامی که نیاز ناشی میشود. این فرودگاه می تواند به عنوان پیشرفته زمین فرود" اعلام کرد.

فرماندار گفت سینگ که هیماچال پلیس به بازدید از روستاها در مناطق مرزی و تعامل با ساکنان. مرکزی سازمان های اطلاعاتی ارتش هند و ITBP نیاز به تلاش های مشابه به انداختنش احساس امنیت و اعتماد به نفس در میان مردم او پیشنهاد کرد.

Dattatraya اضافه شده که دور سال نگهداری و امنیت Manali-Leh محور نیاز به انجام حساب آن اهمیت استراتژیک است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب