5 داستان به سازمان دیده بان به عنوان دوقلوها سر خود را به اردوگاه تابستانی

فراگیر داستان در طول تابستان اردوگاه و به 60-بازی فصل تنظیم شده برای شروع در جولای 23 — خواهد شد, البته این رم

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

فراگیر داستان در طول تابستان اردوگاه و به 60-بازی فصل تنظیم شده برای شروع در جولای 23 — خواهد شد, البته این رمان coronavirus و چگونه تیم مدیریت بازی را از طریق یک جهانی همه گیر. و یا اگر آنها حتی می تواند.

اما مصرف بیشتر بیس بال-نگاه خاص در اینجا پنج دوقلوها داستان به سازمان دیده بان به عنوان تابستان آموزش در انتخابات عراق در هدف قرار دادن فیلد در روز جمعه.

همه سالم ؟

از لحاظ فنی هیچ دلیل دوقلوها مثبت گزارش کرده اند COVID-19 مورد در هفته گذشته. اما از نظر بیس بال آسیب های بازیکنان بودند که در برخورد با آسیب در پایان بهار آموزش باید خوب به آن بروید.

دوقلوها بوده است کاهش Marwin گونزالس و shortstop Jorge Polanco دوباره به بهار اقدام پس از آنها تا به حال زانو و مچ پا روش به ترتيب در offseason. هر دو انتظار می رود به آماده شدن برای روز افتتاحیه در ماه مارس است.

بایرون Buxton شده بود یک سوال برای باز کردن بعد از عمل جراحی برای تعمیر یک شانه labrum در نزدیکی پایان فصل گذشته. مرکز صحرا نورد تا به حال شروع به گرفتن زندگی تمرین پنبه حلاجی شده قبل از هر کس مجبور شد به تخلیه و دوقلوها باید گفت: Buxton به پایان رسید خود را نوتوانی.

در حالی که Buxton ممکن است حتی آماده برای یک مارس 26 روز افتتاحیه استارت Rich Hill اند. تپه بود offseason جراحی آرنج و دوقلوها نمی شد انتظار او برای اولین بار برای آنها تا اوایل ماه ژوئن است. با بهره مندی از چند ماه تپه گفت: ممکن است که او انتظار می رود به آماده به زمین هنگامی که فصل آغاز شد.

Minnesota Twins starting pitcher Rich Hill (44) poses for a photo on media day at CenturyLink Sports Complex. Kim Klement / USA TODAY Sports

دوقلوها مینه سوتا شروع پارچ Rich Hill (44) به شمار برای یک عکس در رسانه های روز در CenturyLink ورزشی پیچیده است. کیم Klement / USA TODAY Sports

چه خواهد شد چرخش نگاه مانند?

دوقلوها را هیچ کمبود گزینه های به خصوص با تپه سالم است. به عنوان بهار بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده به رول با یک چرخش به رهبری all-stars خوزه Berrios و جیک Odorizzi. تازه واردان Kenta Maeda برای آنها معامله در ماه فوریه و هومر بیلی انتظار می رود برای پیوستن به چرخش.

شیدا Dobnak, Devin Smeltzer و Jhoulys Chacin بودند برای مبارزه نهایی چرخش نقطه زمانی که اردوگاه تعطیل و مایکل Pineda شد و انتظار در بال آماده به اسلاید به چرخش هنگامی که او به پایان رسید و باقی مانده 39 بازی از یک سیستم تعلیق پس از آزمایش مثبت برای ممنوع مدر اواخر فصل گذشته. دوقلوها برنامه ریزی شد به او پشت در است. در حال حاضر آن را نمی خواهد تا سپتامبر است.

اما هیل باید آماده را به یک نقطه از همان ابتدا و بدون یک سطح شیب دار تا دوره اجازه می دهد تا شروع به آماده شدن رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey هفته گذشته گفت که آنها تا به حال لگد در اطراف این ایده از یک مرد شش چرخش است.

"ما احساس ما تا به حال یک گروه از استارت به خصوص در حال حاضر با آمدن به برابر," او گفت:. "به طوری که دانستن و دانستن ما در حال ساختن یک کمی آهسته تر من فکر می کنم ما نیاز به ببینید که چگونه چند هفته آینده بعد از دو-سه هفته بازی کردن."

3 هفته زمان کافی?

"نه اما این چیزی است که ما داده" نزدیک تیلور راجرز گفت: در هفته گذشته.

Falvey گفت: صادقانه پاسخ این بود که او نمی دانست در حالی که مدیر Rocco Baldelli گفت: درخواست آن زمان کافی بود "واقعا جالب از نوع نگاه کردن به آن."

"بحث ما در مورد حجم کار بحث در مورد ramping بچه ها. این چیزی است که ما صرف مقدار زیادی از زمان و انرژی برای برنامه ریزی و انجام آن با ظرافت که ما باید این زمان را به انجام آن" Baldelli گفت. "ما لازم نیست که زمان برای انجام این کار مناسب است اما آنچه که ما قادر به انجام این است که به بازیکنان ما قبل از این نقطه و واقعا اجازه می دهد و آنها را تشویق و به آنها در مورد ramping تا در حالی که آنها در خانه است."

چگونه خواهد اضافی فهرستی از نقاط مورد استفاده قرار گیرد ؟

برای کمک به جبران کوتاه دوباره بوت و امیدوارم جلوگیری از صدمات هر تیم باید اضافی فهرستی از نقاط برای شروع این سال است. تیم شروع خواهد شد با 30 و آن را به پایین به 28 بعد از دو هفته قبل از اقامت در 26 دو هفته بعد.

در علاوه بر این به COVID مربوط به پروتکل Falvey گفت: آنها می خواستند مطمئن شوید که تیم مدیریت بافت نرم و مسائل دیگر برای جلوگیری از صدمات. از آنجا که او گفت: دوقلوها احتمال را حفظ خواهد کرد فوق العاده تنگ و موقعیت های بازیکنان است.

"این ممکن است تکیه کمی بیشتر تبادل گرا اما من خواهد بود که ما احتمالا کمی سنگین تر در موقعیت بازیکن طرف برای شروع فقط بنابراین ما مطمئن شوید که برای نگه داشتن بچه ها مناسب ramping تا" Falvey گفت.

Minnesota Twins first baseman Willians Astudillo (64) receives congratulations from right fielder Jake Cave (60) after he hits a home run in the eighth inning Sept. 26, 2019, against the Detroit Tigers at Comerica Park. Rick Osentoski / USA TODAY Sports

دوقلوها مینه سوتا اول baseman Willians Astudillo (64) دریافت تبریک از حق fielder جیک غار (60) او پس از بازدید از یک خانه اجرا در هشتمین دور سپتامبر. 26, 2019, در برابر دیترویت ببرها در Comerica پارک. ریک Osentoski / USA TODAY Sports

چه خواهد شد آموزش چگونه است ؟

دوقلوها هستند و عادت کرده اند به آلاینده های پیچیده در فورت مایرز با شش زمینه های بازی های مختلف اجازه می دهد گروه های مختلف به کار به طور همزمان. همه تیم های لیگ را برای تنظیم به کار با و اجتماعی فاصله در فضای کمتر.

تیم رئیس جمهور دیو سنت پیتر گفت: در هفته گذشته دوقلوها خواهد بود با استفاده از هر دو صفحه اصلی و بازدید از clubhouses برای ترویج اجتماعی فاصله و استفاده از مناطق دیگر از پارک مانند تامسون رویترز قهرمانان باشگاه تحت ایستد پشت صفحه خانه به طوری که بازیکن می تواند گسترش.

در این زمینه دوقلوها را تلو تلو خوردن آموزش. آنها را به حرکت در داخل بازی تیم ملی قبل از اینکه مجاز به برنامه چند بازی در برابر حریف در نزدیکی شروع فصل به طور منظم. دوقلوها باید گفت: نه هنوز که آیا آنها این کار را انجام دهند و خود را برنامه ریزی شده است منتشر شد.

"ما می توانیم همه چیز را با گروه از بازیکنان در نقاط مختلف زمین و استفاده از این زمینه در راه است که کمی متفاوت" Falvey گفت. "شما می توانید از کوزه انجام برخی از چیزهایی که در بیرون از محیط در حالی که infielders انجام می دهند زمین زیر کشت و کار می کنند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب