نیاز به تصدیق حاکمیت داده: Prasad

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:18:52 am پراساد همچنین تاک

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:18:52 am
Chinese apps banned, India china stand off, Indian developers, Made in India, Indian express news پراساد همچنین تاکید کرد نیاز به یک ارتجاعی زنجیره تامین جهانی و ساخت هند یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاری در این زنجیره است.

آن وزیر راوی شانکار پراساد در روز چهارشنبه تصریح کرد: اهمیت "داده های حاکمیت" در G20 اقتصاد دیجیتال وزرای مجازی, جلسه, جایی که او در حضور چینی ها آن وزیر.

"دیجیتال, سیستم عامل, باید, پاسخگو, پاسخگو و حساس به نگرانی های کشورهای مستقل تا آنجا که ایمنی, دفاع و حفظ حریم خصوصی داده ها نگران هستند" پراساد گفت: در این نشست است. "ما درک می کنیم این موضوع از داده های نوآوری و داده های جریان متقاطع اما ما همچنین نیاز به تصدیق حاکمیت داده... ما بسیار روشن است که داده ها باید متعلق به کشور مستقل مربوط به حفاظت از حریم خصوصی مردم خود را برای حفاظت از دیجیتال نگرانی از آن مردم است. و بدیهی است که به خوبی موارد برای نوآوری... همه به مناسب متعادل کننده عمل می کنند."

وزیر سخنان آمده در این زمینه از مرکز ممنوعیت 59 نرم افزار با لینک, با استناد به "اورژانس ماهیت تهدید" و گفت که آنها را درگیر در فعالیت های "مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت ارضی" و دفاع از امنیت و نظم عمومی.

یک بیانیه مطبوعاتی گفت که پراساد "ذکر شده است که هند به زودی خواهید برای قرار دادن در محل قوی محافظت از اطلاعات شخصی قانون است که نه تنها نشانی از داده های مربوط به حریم خصوصی شهروندان, اما همچنین اطمینان از در دسترس بودن داده ها را برای نوآوری و توسعه اقتصادی است. با در نظر گرفتن این نگرانی ها سیستم عامل های دیجیتال حضور داشتن در بسیاری از کشورها باید تبدیل به قابل اعتماد امن و مطمئن است."

قوانین حفاظت از داده ها و تماس ها برای محدود کردن جریان اطلاعات بین مرزهای ملی بوده و حل نشده بحث در میان رهبران جهانی. در 2019, رهبران G20 کشیده بودند تا "اوزاکا آهنگ" است که ترویج مرزی جریان داده ها. هند نمی امضای این اعلامیه در حالی که استرالیا و چین و ژاپن و انگلستان در میان 24 کشور است که بود.

یک وزرا اعلام از روز چهارشنبه جلسه ای به میزبانی عربستان سعودی اظهار داشت: "مرزی جریان اطلاعات و ایده ها و دانش تولید بالاتر و بهره وری بیشتر نوآوری و بهبود توسعه پایدار است. در همان زمان ما می دانیم که جریان آزاد اطلاعات را افزایش می دهد چالش های خاصی مانند حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی. G20 اعضای تشخیص نیاز برای رسیدگی به این چالش ها با توجه مربوطه قابل اجرا چارچوب های حقوقی که بیشتر می تواند به منظور تسهیل اطلاعات رایگان جریان و تقویت کننده مصرف کننده و کسب و کار, اعتماد, بدون تعصب به مشروع عمومی اهداف سیاست."

این اعلامیه شامل یک G20 نقشه راه به سوی "چارچوب مشترک برای اندازه گیری اقتصاد دیجیتالی" به منظور تعریف و اندازه گیری اقتصاد دیجیتالی. شاخص های مرتبط با زیرساخت های فناوری تصویب و نوآوری در توانمند سازی جامعه و مشاغل و مهارت ها و رشد. در این بیانیه همچنین خواستار یک "انسان محور با رویکرد هوش مصنوعی".

پراساد همچنین تاکید کرد نیاز به یک ارتجاعی زنجیره تامین جهانی و ساخت هند یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاری در این زنجیره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن