صرف وجود NDRF نمی کند منع اندازی PM-مراقبت: مرکز SC

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 5:54:09 pm نخست وزیر شهروند کمک و امداد د

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 5:54:09 pm
PM Cares fund, PM CARES fund, COvid-19 PM CARES Fund, NDRF Covid-19 fund, Supreme court PM CARES FUND نخست وزیر شهروند کمک و امداد در شرایط اضطراری (PM-مراقبت) صندوق راه اندازی شد و با در نظر Covid-19 بیماری همه گیر. (منبع: pmcares.gov.در)

دفاع از تشکیل PM-مراقبت صندوق مرکز روز شنبه گفت: دیوان عالی کشور که با وجود قانونی ملی امداد رسانی صندوق (NDRF) "نمی خواهد ممنوع ایجاد یک های مختلف صندوق".

در استشهاد قبل از ثبت apex دادگاه PM-مراقبت صندوق دولت مرکزی گفت: "از آن ارائه شده است که چندین بودجه که یا تاسیس و یا قبل از آن در حال حاضر برای حمل کمک های مختلف کار می کند. ساعت مراقبت در یکی از این صندوق با کمک های داوطلبانه. آن ارائه شده است که وجود یک صندوق مندرج در بخش 46 از DMA است که به نام NDR صندوق. اما صرف وجود یک صندوق قانونی نمی خواهد ممنوع در ایجاد یک های مختلف مانند صندوق PM مراقبت صندوق فراهم می کند که برای کمک های داوطلبانه."

مرکز پاسخ در دادگاه بالا می آید بعد از یک پیل ثبت شده توسط یک سازمان غیر دولتی به دنبال انتقال وجه از PM-مراقبت به NDRF.

این طومار خواست دادگاه به طور مستقیم دولت برای آماده سازی و اطلاع پیاده سازی یک طرح ملی تحت, مدیریت بحران, قانون برای مقابله با این بیماری همه گیر. آن ادعا کرد که این مرکز بوده است "خودداری از افشای اطلاعات" در مورد پول "کمک به PM مراقبت صندوق تا تاریخ".

دولت مرکزی نیز مطلع دادگاه که انتقال وجوه دریافت شده در PM-مراقبت به NDRF است "نه نگهداری" به عنوان سابق ایجاد شده است تحت مقررات جداگانه.

"آن ارائه شده است که یک نماز در حال ساخته شده به دنبال یک جهت این Hon'ble دادگاه طبق ماده 32 Consitution هند کارگردانی وجوه دریافت شده توسط PM مراقبت صندوق به اعتبار به NDRF است نه نگهداری و شایستگی و نه در غیر این صورت نگهداری در ماده 32 به همه وجوه دیگر از وجوه مندرج در بخش 46 DM عمل 2005 جداگانه و متفاوت و متمایز ایجاد شده به طور جداگانه تحت جداگانه مقررات" مرکز گفت: SC.

نخست وزیر شهروند کمک و امداد در شرایط اضطراری (PM-مراقبت) صندوق راه اندازی شد و با در نظر Covid-19 بیماری همه گیر. این صندوق شده است به موشکافی از احزاب مخالف است که می گویند جزئیات بودجه باید ساخته شده است.

در اوایل این ماه در کنگره حزب را متهم کرده بود که دولت از "هدر رفتن" مستند نه ramping تا سلامت زیرساخت و تهیه "عام" هواکش که بسیار مهم هستند برای بحرانی COVID-19 بيمار با راهول گاندی شارژ که "تاری" در PM-مراقبت در صندوق قرار دادن زندگی سرخپوستان در خطر است.

کنگره رهبر در یک صدای جیر جیر گفته بود: "PMCares کدورت است: 1. قرار دادن هندی زندگی در خطر است. 2. حصول اطمینان از پول مردم استفاده می شود به خرید زیر استاندارد محصولات است." او همچنین برچسب زده شده یک گزارش خبری در مورد یک شرکت خصوصی ارائه عام و فن های تهیه با استفاده از PM مراقبت-صندوق.

در ضمن CPM بیش از حد مطرح شده و سوال در مورد خرید از هواکش استفاده PM-مراقبت صندوق و خواستار آن شدند که جزئیات این صندوق باید به صورت عمومی و در معرض نظارت عمومی. این حزب همچنین خواستار آن است که این صندوق باید بلافاصله منتقل شده به دولت که در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این مرکز گفت: لجبازی امتناع از دفتر نخست وزیر به افشای جزئیات PM-مراقبت صندوق عمیقا نگران کننده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن