جلوگیری از نام 'Dalit در تمام رسمی معاملات: کارناتاکا دولت

توسط: PTI | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 9:45:24 pm B S Yediyurappa-led کارناتاکا دولت ب

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 9:45:24 pm
Yediyurappa, Karnataka colleges, digital classes, when will college start Karnataka, karnataka university exams, indian express B S Yediyurappa-led کارناتاکا دولت با صدور بخشنامه on May 20 با اشاره به دستورالعمل صادر شده توسط دولت مرکزی در سال 2018 با اشاره به دستور دادگاه عالی, Madhya Pradesh, گوالیور نیمکت. (فایل)

در کارناتاکا دولت خواسته است تا تمام ادارات و مقامات برای جلوگیری از در طول تمام رسمی معاملات نامگذاری "Dalit" برای اعضای متعلق به برنامه ریزی طبقات است.

"همه ادارات و مقامات دولت کارناتاکا هستند درخواست شده است که (استفاده از نام Dalit) برای تمام رسمی معاملات مهم معاملات گواهی در میان دیگران" رسمی دایره ای گفت.

مدت قانون اساسی برنامه ریزی کاست به زبان انگلیسی و ترجمه مناسب در دیگر زبان های ملی باید به تنهایی استفاده می شود برای تفکیک افراد متعلق به برنامه ریزی طبقات/ برنامه ریزی قبایل مطلع در ریاست جمهوری سفارشات صادر شده طبق ماده 341 قانون اساسی دایره ای گفت.

بخشنامه صادر شده در مارس 20 یادداشت دستورالعمل صادر شده توسط دولت مرکزی در سال 2018 با اشاره به دستور دادگاه عالی, Madhya Pradesh, گوالیور نیمکت.

"است که دولت مرکزی/دولت و کارمندان آن را خودداری از استفاده از لغات "Dalit" برای اعضای متعلق به برنامه ریزی طبقات و برنامه ریزی قبایل به عنوان همان را پیدا کند که در قانون اساسی یا هر قانون" منظور گفته بود.

اشاره به این که دولت مرکزی قبلا دستورالعمل صادر شده که کلمات "Harijan" و "Girijan" باید استفاده نمی شود, بخشنامه گفت: بر این اساس کارناتاکا دولت نیز صادر کرد, دستور دولت در سال 2010.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن