آمیت شاه ملاقات PM مودی, خلاصه متحده در' پیشنهادات در مستند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 3:57:31 pm نارندرا نخست وزیر با و

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 3:57:31 pm
CAA news, Delhi riots, Indian citizens, NPR, citizenship act, Narendra Modi, amit shah on NRC, shaheen bagh protests, caa protesters, amit shah on CAA, anti caa nrc protesters, indian express نارندرا نخست وزیر با وزیر Amit Shah. (Express photo by Amit Mehra/فایل)

با دو روز باقی مانده برای مرحله چهارم از سراسر کشور coronavirus مستند برای پایان دادن به, صفحه اصلی, وزیر آمیت شاه ملاقات نخست وزیر نارندرا و آگاهانه او در مورد دیدگاه ها و از همه وزرای ارشد در راه پیش رو.

در این جلسه شاه در جریان مودی در مورد پیشنهادات و انتقادات او از وزرای ارشد خود را در طول مکالمات تلفنی در پنج شنبه, PTI به نقل از یک مقام دولتی عنوان کرد و گفت.

این مرکز انتظار برای اعلام تصمیم خود در این مستند در دو روز آینده حتی به عنوان تعدادی از Covid-19 نفر در هند صعود به 1,65,799 در روز جمعه و آن را در جهان نهم بدترین آمار کشور توسط coronavirus بیماری همه گیر. مرگ و میر در ایستاده بود 4,706.

جالب است که قبل از پایان زودتر مراحل مستند آن مودی که تا به حال تعامل با همه وزرای ارشد از طریق ویدئو کنفرانس و به دنبال نظرات خود را.

در این جلسه با وزیرچند متحده پیشنهاد باز کردن بیشتر اقتصاد و زندگی اجتماعی است. کارناتاکا در حال حاضر نوشته شده به مرکز برای افتتاح مراکز و multiplexes از ژوئن 1 در حالی که گوا در حال برنامه ریزی برای باز کردن رستوران ها آغاز و تا روز دوشنبه. بسیاری از ایالات نیز nudging مرکز تسهیلات برای برگزاری مراسم مذهبی به عنوان های متعدد جشنواره های برنامه ریزی شده در ماه ژوئن و ژوئیه.

مستند 5.0 دستورالعمل: آنچه که به احتمال زیاد باقی می ماند بسته ؟

"خانه وزیر به صحبت کرد و تمام وزرای ارشد و زمان سهام از Covid وضعیت در تمام متحده است. این بحث تا حد زیادی متمرکز در راه پیش رو. همچنین بخشی از این بحث شد تسهیلات که مورد نیاز خواهد بود در مرحله بعدی این مستند بیشتر به باز کردن اقتصاد" صفحه اصلی وزارت رسمی گفت.

گوا وزیر Pramod Spike روز جمعه به نام برای تمدید مستند همراه با برخی از تسهیلات. "من صحبت کرد و به خانه وزیر آمیت شاه و من احساس می کنم این مستند ممکن است تمدید مدت 15 روز بیشتر. اما ما تقاضا است که باید وجود داشته باشد برخی از تسهیلات – رستوران ها باید با اجازه اجتماعی فاصله در 50 درصد ظرفیت است. بسیاری از مردم نیز می خواهم به ورزشگاه رزومه" آنی به نقل از Spike عنوان کرد و گفت.

در همین حال کابینه وزیر راجیو Gauba برگزار شد جلسه ای با همه کشورها در Covid-19, آمادگی, با تمرکز ویژه در 13 شهرستانها که حدود 70 درصد از این موارد در کشور است.

این شهرهای بمبئی و چنای و دهلی نو احمدآباد تانه پونا حیدرآباد کلکته ایندور جیپور جودپور چنگلپتو و Thiruvallur. روسای شهرداری و شرکت های بزرگ و منطقه جمع از این شهرستانها در این نشست حضور داشتند همراه با رئیس کابینه و مقامات ارشد متحده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن